۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۳
کد خبر: ۶۵۳۵۳۷
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

ایستادگی مقتدرانه در برابر اسرائیل مانع از انتشار این غده سرطانی شد

ایستادگی مقتدرانه در برابر اسرائیل مانع از انتشار این غده سرطانی شد
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: اگر با قدرت در برابر اسرائیل این غده سرطانی، قرار نمی‌گرفتیم در سراسر سرزمین‌های اسلامی نفوذ می‌کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، شب گذشته طی سخنانی، با اشاره به عظمت و اهمیت روز قدس، گفت: امام خمینی جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامیدند و اینکه مردم در این روز با زبان روزه تظاهرات کنند و تنفر خود را نسبت به صهیونیست‌ها اعلام کنند.

اهمیت مسجد الأقصی برای مسلمانان

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: باید برای درک اهمیت این روز ابتدا اهمیت فلسطین و قدس شریف را درک کرده باشیم، همانطور که می‌دانیم منطقه قدس و مسجد الأقصی برای ما مسلمانان اهمیت بسیاری دارد، نخستین مسأله این است که حدود 15 سال پیامبر اکرم(ص) و مسلمانان به طرف مسجد الأقصی نماز می خواندند و قبله ما مسجد الأقصی بوده است.

امام جمعه اصفهان اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) وقتی می‌خواست به معراج برود، از مسجدالأقصی به معراج برده شد، خداوند می‌فرماید ما بنده خود را در یک شب از مسجدالحرام به مسجد الأقصی بردیم و از آنجا او را به معراج بردیم. در واقع سکوی پرواز ایشان به عالم بالا مسجدالأقصی بوده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از پیامبران الهی در اطراف مسجد الأقصی دفن هستند، تصریح کرد: این که خداوند می‌فرماید«و بارکنا حوله» به همین دلیل است و دلایل مختلف دیگری در عظمت این مکان مقدس وجود دارد که همگی اهمیت این مکان مقدس را به ما یادآور می‌شود.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: مسأله مهم دیگر این است که صهیونیست‌ها مشغول ظلم به مسلمانان هستند و جنایت های بسیاری مرتکب می‌شوند، دستور دین ما این است که دشمن ظالم و یار و یاور مظلومان باشیم، همه این جهات به ما می‌گوید باید با اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌ها مبارزه کنیم و اجازه ندهیم فلسطین را به اشغال کامل خود درآورند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه امام خمینی می دانستند که تشکیل رژیم صهیونیستی کار ابرقدرت‌هایی است که می‌خواستند در مرکز کشورهای اسلامی یک پایگاه زمینی داشته باشند، اظهار کرد: اسرائیل یک سرزمین وسیع را اشغال کرده است و حساب کرده که کشورهای اسلامی مهم نظیر ایران در تیررسی آنها باشد و قصد و غرض آنها این بوده است که کشورهای اسلامی را از این پایگاه خود در منطقه بترسانند تا بتوانند بر آنها حکمرانی کنند.

مبارزه با غده سرطانی اسرائیل مانع گسترش آن در جهان اسلام شده است

مدیر حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: همانطور که امام خمینی فرمودند رژیم صهیونیستی مانند یک غده سرطانی است که اگر آن را نابود نکنیم به سرتاسر سرزمین های اسلامی نفوذ خواهد کرد و آنها را از بین خواهد برد و به همین دلیل است که پس از انقلاب اسلامی با قدرت در برابر آنها قرار گرفته‌ایم و اجازه قدرت گرفتن به آنها نداده ایم.

آیت الله طباطبایی نژاد به شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی از کشورهای اسلامی و جریان مقاومت پس از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: تقویت جبهه مقاومت موجب شد تا دست اسرائیل از بسیاری از مناطق اسلامی کوتاه شود، پیش از انقلاب اسرائیل همواره در حال گسترش قلمرو خود بود و تلاش می‌کرد تا پس از فلسطین به دیگر کشورهای اسلامی دست پیدا کرده و آنها را اشغال کنند.

وی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی از حزب الله لبنان، حماس و جریان مقاومت در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هر روز در حال افول و ضعیف‌تر شدن است؛ آنها که رؤیای نیل تا فرات را در سر می پرورانند امروزه در تلاش و دست و پا زدن هستند تا همین سرزمین های اشغال شده را حفظ کنند؛ إن شاء الله به زودی شاهد آزادی تمام فلسطین و اخراج رژیم صهیونیستی از این سرزمین‌ها خواهیم بود./1304/پ310/ف

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
مقام معظم رهبری : روز جهانی قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی بر سر امریکا و صهیونیزم در مقابل سیاستهای تفرقه انگیز است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
هرکس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست. پیامبر اکرم (ص)
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
مرگ بر دولت تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی
0
0