۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۵۳۵۴۳
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

جوانان فلسطینی، رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی را شکست می‌دهند

جوانان فلسطینی، رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی را شکست می‌دهند
امام جمعه اهواز گفت: همانگونه که جوانان انقلابی، رژیم تا بن دندان مسلح رژیم طاغوت را ساقط کردند؛ شکست رژیم صهیونیستی نیز قطعی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته در ویژه برنامه قبله اول با بیان اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس برخوردار از ولایت فقیه بودیم، اظهار داشت: خرمشهر قهرمان آن زمان آزاد شد و هیچ عهدنامه ننگین دیگری منعقد نشد تا خرمشهر از ایران جدا شود، با فتح خرمشهر توانستیم بستر فروپاشی رژیم بعث را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خداوند در زندگی فردی و اجتماعی، بن بست‌هایی ایجاد می‌کند، اظهار داشت: چنین بن بست‌هایی برای بازگشت به سوی خداوند است؛ قطعا خداوند راه‌هایی خواهد گشود همانگونه که در جنگ هشت ساله شاهد چنین مخرج‌هایی بودیم.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه اتکای رزمندگان اسلام به خداوند متعال است، ادامه داد: خدای سبحانی که ناشدنی‌ها را شدنی می‌کند، آزادی قدس را هموار خواهد کرد؛ رژیم صهیونیستی با داشتن سلاح‌های اتمی و منع جمهوری اسلامی از رسیدن به انرژی صلح آمیز هسته‌ای تلاش دارد تا مورد حمله قرار نگیرد، اما همانگونه که جوانان انقلابی رژیم تا بن دندان مسلح رژیم طاغوت را ساقط کردند؛ شکست رژیم صهیونیستی قطعی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه با حداقل داشته ها، اما با تکیه بر خداوند و نیروی درونی به یک ابرقدرت منطقه‌ای و حتی جهانی تبدیل شدیم، گفت: ۷۲ سال از روز نکبت می‌گذرد و با غفلت مسلمانان، پاره تنی از جهان اسلام جدا شد، اما شرایط بگونه‌ای است که تا چند سال آینده در مسجدالاقصی نماز خواهیم خواند.

وی با اشاره به توانمندی جمهوری اسلامی در منطقه و فرامنطقه بیان داشت: جهان درگیر کرونا است، اما ایران اسلامی، ماهواره نور را مدار زمین قرار می‌دهد؛ ایران اسلامی از لحاظ نظامی یک ابرقدرت منطقه‌ای و محور مقاومت است همچنین در هیچ برهه‌ای اینگونه ضعف رژیم اشغالگر قدس مشاهده نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان همراهی بسیاری از کشور‌های منطقه با جمهوری اسلامی گفت: تقابل مردم منطقه با شیوخ شان دال بر بصیرت و آگهی مردمان است؛ چنین رویداد‌هایی دال بر نزدیکی پیروزی و آزادسازی قدس است./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
مرگ بر اسرائیل درود بر جمهوری اسلامی ایران بالاخص مقام معظم رهبری پرچمدار عدل وعدالت در دنیا بامید ظهورامام زمان عج پرچم رو امام خامنه ای به امام زمان عج بدهد انشاالله آن روزها نزدیک است .التماس دعا
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
سلام ودرود بر آیت الله موسوی فرد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
آگاه باشيم سيدالشهدا (ع) را، "منتظرانش" كشتند!!!
يا صاحب الزمان
1
0