۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۵۳۵۵۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

قدس نماد شکل گیری اقتدار اسلامی است

قدس نماد شکل گیری اقتدار اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی گفت: به برکت ولایتمداری امت اسلام و روز جهانی قدس، همگان شاهد هستند که رژیم صهیونیستی به چه فلاکتی درگیر است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، شامگاه گذشته در ویژه برنامه زلال معرفت عنوان داشت: هدف خداوند از وضع روزه داری آن است که روزه دار در عین قرب به خداوند، توجه جدی به مسائل جامعه اسلامی داشته باشد؛ از این رو شاهد هستیم که کمک به خواهران و برادران مؤمن در ماه رمضان شتاب می‌گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه وحدت و مقابله با آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و صهیونیسم جهانی مسأله اصلی و کنونی جهان اسلام است، ادامه داد: از این رو مناسبت دارد که روز قدس در ماه رمضان و جمعه‌ای که متعلق به امام زمان (عج) است، جای بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با اشاره به اینکه شب قدر شب امام زمان (عج) است، اضافه کرد: امام عصر و ولایت در اندیشه شیعه برای نمایان کردن وحدت، مودت، الفت و اقتدار جامعه اسلامی آمده و قدس نماد شکل گیری چنین وحدت و اقتداری است.

وی گفت: اگر به دنبال ولایت، حرکت و ولایت خداوند، رسول خدا (ص) و مولای متقیان را بپذیریم و در چارچوب ولایت مطلقه فقیه ندای امام را در قدس اجابت کنیم «اکنون اجابت کردیم»، قطعا حزب اللهی خواهیم داشت که بر مشکلات پیروز خواهیم شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: به برکت ولایتمداری امت اسلام و روز جهانی قدس، همگان شاهد هستند که رژیم صهیونیستی به چه فلاکتی درگیر است، برخورد قاطعانه و مقتدرانه رزمندگان اسلام برای ما قدسی آفریدند که نماد اسلام، وحدت و عزت اسلامی است./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات