۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۵۳۵۵۱
استاد حوزه علمیه:

سردهندگان شعار از نیل تا فرات به کسی رحم نمی‌کنند

سردهندگان شعار از نیل تا فرات به کسی رحم نمی‌کنند
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: هرگونه کمک به فلسطین برای کاستن از قدرت رژیم صهیونیستی و تأمین امنیت کشورمان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، عضو هیأت علمی گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، شامگاه گذشته در ویژه برنامه ماه رمضان شبکه استانی خوزستان «یک جرعه معرفت» با بیان اینکه سیر و سلوک معنوی از ضروریات انسان معترف به سفر الی الحق است، اظهار داشت: منزل «ایثار» در این سیر و سلوک نیاز است؛ ایثار به معنای مقدم داشتن و برگزیدن دیگران بر خود می‌باشد و اینکه رضایت الهی دیگران را در نظر داشتن است.

عضو هیأت علمی گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به آیه ۹ سوره حشر عنوان داشت: در چنین آیه‌ای انصار، اموال و زندگی شان را با مهاجران تقسیم کردند؛ برخی‌ها می‌گویند انسان به خود توجه و همه نیازهایش را تأمین کند و نباید دیگران را یاری کرد.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه خواسته‌ها و آرزو‌های انسان تمام ناشدنی است، گفت: یکی از مسائل مطرح شده در انقلاب اسلامی بحث دفاع از مظلومان است؛ دولتمردان باید به مردمان کشورشان توجه داشته و با اختلاس‌ها و آسیب‌ها مقابله کنند، اما کمک و توجه به دیگران که سود انسان‌ها است، مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه با بیان اینکه سود بسیاری از کمک‌های صورت گرفته به فلسطینی‌ها و یمنی‌ها به خود ما بازمی گردد، خاطرنشان کرد: مدافعان حرم، کیلومتر‌ها خارج از کشور با داعش مبارزه کرده و اجازه ندادند امنیت کشورمان خدشه دار شود.

وی تصریح کرد: صهیونیستی که شعار از نیل تا فرات را سر می‌دهد هیچ رحمی نخواهد کرد و خواهان نابودی جهان اسلام است، هرگونه کمک به فلسطین برای کاستن از قدرت رژیم صهیونیستی و تأمین امنیت کشورمان است./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات