۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۵۳۵۶۱
تولیت مدرسه علمیه امام خمینی:

روز قدس، روز همبستگی مسلمانان علیه مستکبران عالم است

روز قدس، روز همبستگی مسلمانان علیه مستکبران عالم است
آیت‌الله صدیقی با بیان اینکه روز قدس روز همبستگی همه مسلمانان و فریاد جمعی علیه مستکبران است، گفت: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، امروز به مناسبت روز جهانی قدس به‌صورت مجازی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مسلمانان و جوامع اسلامی نسبت به ‌روز جهانی قدس مسؤولیت سنگینی بر عهده‌ دارند.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن کریم دفاع از مستضعفین تا پای جان جزء تکالیف هر مسلمانی به شمار می‌رود؛ همچنین آمده چرا شما مسلمانان درراه خدا قیام و قتال نمی‌کنید؟

آیت‌الله صدیقی بیان داشت: امروز باید مسلمانان جهان از زنان و مردان مسلمان فلسطینی که دچار استضعاف شدند و دشمنان صهیونیستی در حال نابودی آنان  هستند حمایت کنند و به آنان یاری برسانند.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بابیان اینکه انسان باید دشمن ظالم و یاور مظلوم باشد، اظهار داشت: روایت‌شده اگر مسلمانی فریاد مسلمان دیگری را بشنود که مورد ظلم قرارگرفته و طلب یاری دارد به یاری او نشتابد آن فرد مسلمان نیست.

وی ادامه داد: بر همین اساس امام راحل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند تا مردم جهان نسبت به مساله فلسطین حساس شوند.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی به‌عنوان بدترین انسان‌های عصر حاضر محسوب می‌شوند، عنوان کرد: این جنایتکاران درنهایت ظلم و ستم مردم مظلوم فلسطین را از دیار خود آواره و خانه‌های آنان را تخریب می کنند.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بابیان اینکه روز قدس روز همبستگی همه مسلمانان و فریاد جمعی علیه مستکبران است، ابراز کرد: امام راحل با این نام‌گذاری خواستار نابودی این غده سرطانی از صفحه روزگار بود.

وی افزود: جنایاتی که در پرونده رژیم صهیونیستی ثبت‌شده بی‌شمار است و او به هر جناتی علیه اسلام و مسلمانان دست می‌زند؛ روز قدس را باید به هر طریقی که می‌توان زنده نگاه داشت و با توجه به شرایط کنونی که راهپیمایی روز قدس مانند هر سال برگزار نمی شود لازم است مردم نفرت و انزجار خودشان را به طرق مختلف در فضای مجازی اعلام کنند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات