۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۵۳۵۹۵

اهدای جهیزیه و بسته‌های معیشتی به نیازمندان دزفولی

اهدای جهیزیه و بسته‌های معیشتی به نیازمندان دزفولی
رییس دادگستری دزفول گفت: چندین جهیزیه و بسته معیشتی به همت خیرین و اعضای شورای حل اختلاف دزفول در اختیار نیازمندان شهرستان قرار گرفت.
 محمدیار ممبینی، رییس دادگستری دزفول، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهارداشت: در شرایط حساس ناشی از شیوع بیماری کرونا، خیرین و اعضای شورای حل اختلاف دزفول در راستای تحقق فرمایشات رهبری مبنی بر کمک رسانی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، به یاری خانواده‌های کم‌برخوردار شهرستان شتافته و بسته‌های معیشتی در اختیارشان قرار دادند.

رییس دادگستری دزفول با اشاره به اینکه تعدادی جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند تهیه و اهدا شد، خاطرنشان کرد: تلاش داریم به همت خیرین، امیدواری و شادی را به خانواده‌های نیازمند در این روز‌های ماه مبارک رمضان و ویروس منحوس کرونایی هدیه بدهیم.

ممبینی با تشکر از کمک‌های خیرین و اعضاء شورای حل اختلاف دزفول بیان داشت: خیرین و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان در این مدت اقدام به تقسیم سبد کالای مواد خوراکی و بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان، اهداء جهیزیه، رفع مشکلات اداری خانوادگی خانواده‌های محروم، ذبح گوسفند‌های قربانی در چند نوبت و پخت و پز بیش از  ۲۰۰ پرس غذا افطاری و تقسیم آن بین خانواده‌های نیازمندان کردند. /۹۴۵۶/ت303/ق
حاتم شرفی
ارسال نظرات