۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۷
کد خبر: ۶۵۳۶۰۵

مقاومت ملت فلسطین امروز از سنگ به موشک تبدیل شده است

مقاومت ملت فلسطین امروز از سنگ به موشک تبدیل شده است
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: روزی ملت فلسطین با دست خالی و با سنگ با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کردند، ولی امروز آن سنگ‌ها به موشک تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری رسا، از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، سردار مجتبی فدا در جمع کارکنان سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)  با بیان اینکه دفاع از مردم فلسطین یکی محورهای اساسی حرکت امام از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی بوده اظهار داشت: 70 سال است کشور فلسطین و منطقه شرق آسیا با طراحی و برنامه‌ریزی انگلستان و آمریکا و سکوت سازمان های بین‌المللی از  یک غده سرطانی در منطقه با نام اسرائیل رنج می‌برد.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با وجود تجهیزات و پشتیبانی استکبار جهانی قوی نیست و آسیب‌پذیری بالایی دارد، اما ظرفیت‌های جهان اسلام برای مقابله با آن آزاد نشده و خیانت برخی حکام  مرتجع منطقه باعث شده که بعد از این همه سال  هنوز جهان اسلام از  توطئه‌های رژیم صهیونیستی در غذاب باشد.
وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بالاترین ظرفیت را برای پیشتیبانی از ملت مسلمان فلسطین در دل منطقه ایجاد کرده است خاطر نشان کرد: روزی ملت فلسطین  با دست خالی و با سنگ با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کردند  ولی امروز آن سنگ‌ها به موشک تبدیل شده است.
وی گفت: به برکت روحیه ایستادگی و مقاومت و الگوگیری از شهدای 8 سال دفاع مقدس ما رزمندگان فلسطینی به چنان توانمندی‌هایی دست پیدا کرده اند که توان مقابله رژیم صهیونیستی در مقابل آنها به 2 ساعت کاهش یافته است.
فدا یادآور شد: رژیمی که آوازه شکست ناپذیری ارتش آن کل منطقه را پر کرده بود و در جنگ 6 روزه چند کشور عربی مثل مصر، اردن، سوریه، عراق را ظرف 24 ساعت شکست داد و در حالی که بخش‌هایی از خاک این کشورها را  اشغال کره بود صلح تحمیلی خودش را به این کشورها دیکته کرد.
وی خاطرنشان کرد: اما امروز بعد از هر حمله‌ای و بمبارانی که بر علیه مردم مظلوم غزه و جنوب لبنان انجام می‌دهد با عملیات مقابله به مثل موشکی مقاومت روبرو می‌شود و با استیصال به پناهگاه های خود پناه می‌برد.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تاکید کرد: ما امسال در شرایطی روز قدس را گرامی می‌داریم که شیوع ویروس منحوس کرونا مانع این شده که ملت‌های مسلمان خشم و برائت خود را بر سر این رژم کودک‌کش فریا بزنند تاکید اما نباید منتظر بمانیم و باید در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و در محلات یک جریان رسانه‌ای را بر علیه رژیم صهیونیستی ایجاد بکنیم.
وی گفت: بشارت هایی که مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی به ما داده که تا 25 سال آینده اشغالگری قدس وجود نخواهد داشت و انشالله در قدس و مسجدالقصلی نماز جماعت اقامه خواهیم کرد اطمینان و اشتیاق ما را برای نابودی هرچه سریعتر این غده سرطانی و این جهان اسلام بیشتر کرده است.
منبع: فارس
ارسال نظرات