۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۵۳۶۳۳
حجت الاسلام رستگار مطرح کرد؛

آزادسازی خرمشهر و یقین جهانیان به بقای انقلاب اسلامی

آزادسازی خرمشهر و یقین جهانیان به بقای انقلاب اسلامی
حجت الاسلام رستگار گفت: جهان پیش از آزادسازی خرمشهر بر شکست انقلاب اسلامی و پیروزی رژیم بعث یقین داشت، اما پس از آن بر بقای انقلاب اسلامی یقین حاصل شد.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه در خرمشهر علی رغم امکانات فراوان دشمن بعثی، اما با اراده الهی به پیروزی دست پیدا کردیم، اظهار داشت: پیروزی نهایی اسلام بر جبهه کفر و استکبار رقم خواهد خورد هرچند دشمنان از ادوات نظامی و تسلیحاتی بهره‌مند باشند، اما توکل به خدا و اراده الهی عامل پیروزی جهان اسلام خواهد بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر، نقطه عطف و تحرک در مقاومت ملت ایران و شکست دنیای استکبار شد، خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر سکوی پرتابی برای پیروزی‌ها در ۴۱ سال اخیر است و به این باور رسیدیم که انقلاب اسلامی، دنیای استکبار را شکست خواهد داد.

حجت الاسلام رستگار بیان داشت: استحکامی که دشمن در خرمشهر تدارک دیده بود برای عقل‌های بشری باورکردنی نیست، اما ملت مستضعف تازه انقلاب کرده که ارتش، سپاه و بسیج منسجمی نداشت به پیروزی دست پیدا کرد و ناباوری‌ها را به حقیقت تغییر داد.

وی با بیان اینکه با مقاومت، ایستادگی و توکل بخدا همه موانع پیش رو را پشت سر می‌گذرانیم، گفت: جهانیان پیش از آزادسازی خرمشهر بر شکست انقلاب اسلامی و پیروزی رژیم بعث یقین داشتند، اما با آزادسازی خرمشهر بر بقای انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌ها و اهدافش یقین حاصل کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در آزادسازی خرمشهر به این باور رسیدیم که با تکیه بر خداوند و حضور گسترده مردمی، صف‌های مستحکم دشمنان خواهد شکست؛ نسل امروزی باید با مطالعه آنچه در سوم خرداد ۶۱ رخ داد به این باور برسد که ارباب‌های رژیم عفلقی را شکست می‌دهیم.

حجت الاسلام رستگار بیان داشت: زمانی نیازمند سلاح بودیم، اما اکنون تلاش دشمن بر جلوگیری از صادرات سلاح هایمان است، زمانی کشور شورشی به حساب می‌آمدیم، اما اکنون میلیون‌ها فدایی داریم./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات