۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۵۳۶۳۴
امام‌جمعه شیروان:

۴ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات شیروان توزیع شد

۴ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات شیروان توزیع شد
امام‌جمعه شیروان گفت: در قالب رزمایش کمک مؤمنانه مواسات بیش از چهار هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سطح شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی، امام‌جمعه شیروان، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان، با اشاره به اجرای رزمایش مواسات به‌منظور کمک به آسیب دیدگان از کرونا، اظهار کرد: در این راستا بیش از چهار هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان شیروان توزیع شد.

وی افزود: مشکل اقتصادی و حاشیه‌نشینی در شیروان وجود دارد که باید با کمک و همدلی و همراهی جمعی نسبت به رفع آنها اقدام کنیم تا وضعیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان ساماندهی شود.

حجت‌الاسلام تکمیلی با بیان اینکه شهرستان شیروان نسبت به تعداد جمیعت موجود، وضعیت اشتغال نامناسب دارد، اضافه کرد: باید کمک کنیم شیروان شهر صنعتی شود؛ ازاین‌رو لازم است در سال جهش تولید بنگاه‌های اقتصادی شهرستان را فعال کنیم.

عبدالرضا عزیزی، نماینده مردم شیروان و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: آماده هرگونه همکاری با نماینده منتخب مردم شیروان در مجلس یازدهم هستم.

وی افزود: در طول هشت‌ساله گذشته ۱۷ هزار میلیارد تومان پول و سرمایه ملی به شیروان آوردیم که ۱۲ هزار میلیارد تومان محقق شده و پنج هزار میلیارد تومان در حال تحقق است.

عزیزی ادامه داد: در زمان آغاز نمایندگی بنده وضعیت آسفالت شهرستان ۳۸ درصد بود که امروز سرانه آسفالت به بیش از ۸۰ درصد رسیده است.

وی افزود: همچنین پروژه گاوداری ۱۰ هزار رأسی شیروان ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعاً در استان تحول عظیمی در حوزه کشاورزی و اقتصادی ایجاد می‌کند و سه‌شنبه این هفته هم کلنگ احداث پروژه گلخانه ۱۰۰ هکتاری شیروان به زمین خواهد خورد که اتفاق مبارک و بزرگی خواهد بود.

عزیزی تصریح کرد: علاوه بر این برای راه‌اندازی مرکز پرتودهی در شیروان و گچساران ۹۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده است.

نماینده فعلی شیروان که برای انتخابات مجلس یازدهم تأیید صلاحیت نشد، اظهار کرد: بنده رد صلاحیت خود را به پای نظام و ولایت نمی‌گذارم، اگرچه دلیل عدم صلاحیت بنده را عدم حسن شهرت در حوزه انتخابیه عنوان کرده بودند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات