۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۵۳۶۳۸
نماینده منتخب شیروان در مجلس:

نگاه سیاسی به برنامه‌های توسعه محور آفت است

نگاه سیاسی به برنامه‌های توسعه محور آفت است
منتخب شیروان در مجلس گفت: نگاه سیاسی به برنامه‌های توسعه محور نداریم اما با توجه به نقش نظارتی، کوتاهی مدیران در انجام وظایف را قبول نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، علی جدی، نماینده منتخب مردم شیروان در مجلس دوره یازدهم شورای اسلامی، امروز در جلسه شورای اداری شهرستان، با قدردانی از زحمات نماینده فعلی این شهرستان، اظهار کرد: از تمام افرادی که در گذشته برای توسعه شهرستان زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می‌کنم و از تمام ظرفیت‌ها در آینده برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای شهرستان استفاده خواهم کرد.

وی با بیان اینکه نگاه سیاسی به برنامه‌های توسعه محور ندارم، افزود: در حوزه اختیارات مدیران دخالتی نمی‌کنم اما در انجام مأموریت‌ها و وظایف، کوتاهی مدیران را قبول نمی‌کنیم.

جدی اضافه کرد: مردم شیروان خاطرات خوشی از نصب تابلوها و کلنگ زنی‌ها ندارند؛ ازاین‌رو در یک سال اول با کمک خود نماینده‌های سابق پیگیری می‌کنیم تا نتیجه اجرا یا عدم اجرای آن طرح‌ها مشخص شود

وی در ادامه اظهار کرد: نقش رهبری در کشور، مدیریت در قلب‌هاست که در هیچ جای دنیا چنین چیزی وجود ندارد و امروز اقتدار ما مرهون خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

جدی ادامه داد: امام‌جمعه شیروان نیز از زمانی که فعالیت خود را در شیروان آغاز کرده اقدامات جهادی انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

امین رضا مرآتی، فرماندار شیروان نیز در این نشست، اظهار کرد: مردم و مسؤولان شهرستان تاکنون همکاری و همراهی خوبی در جهت پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهرستان داشتند و این همراهی امنیت و اعتماد سرمایه‌گذاران را به همراه داشته است.

وی افزود: سهم شیروان در تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان ۱۷ درصد بوده که امروز ۱۱۰ میلیارد تومان جذب شده است.

مرآتی ادامه داد: احداث مجتمع دامداری قلعچه یک کار و حرکت نوین در جهت هزینه کرد صحیح تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از زحمات و خدمات هشت‌ساله نماینده فعلی شیروان در مجلس تقدیر می‌کنم، گفت: امروز حضور دو نماینده منتخب جدید و سابق مردم در کنار هم نوید روزهای خوشی را برای شهرستان دارد.

مرآتی تصریح کرد: مدیران شهرستان باید از طریق نماینده از ظرفیت‌های ملی در جهت جذب اعتبارات ویژه اقدام کنند؛ زیرا حجم ریالی چند پروژه بزرگ شهرستان بالغ بر هزار میلیارد تومان است که می‌تواند شیروان را متحول کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات