۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۵۳۶۵۶
همزمان با عید فطر صورت می گیرد؛

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی
حجت الاسلام خاکی گفت: در مرحله پنجم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه همزمان با عید فطر ۲۰۰ بسته معیشتی و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد صورت خواهد گرفت.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مرحله پنجم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه همزمان با عید فطر برگزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت، عنوان داشت: در آخرین شب ماه مبارک، دو هزار پرس غذا در میان نیازمندان شهرستان دزفول و حومه پخش می‌شود همچنین آزادی زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با عید فطر صورت خواهد گرفت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان اینکه تاکنون هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در پنج مرحله میان نیازمندان توزیع شد، اظهار داشت: تقسیم و توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بهداشتی میان نیازمندان با حمایت جمعیت امام رضایی‌ها در نیمه ماه مبارک رمضان انجام همچنین در بحث افطاری نزدیک به دوهزار پرس غذا توزیع شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: تغسیل و تکفین اموات کرونایی، قربانی گوسفند به نیت سلامتی و رفع بلا، حضور اساتید مدرسه در پخش برنامه‌های سحرگاهی و عصرگاهی رادیو دزفول، بیان معارف در قالب عکس نوشته‌ها و مطالب علمی دیگر فعالیت‌های مدرسه در ماه رمضان است.

حجت الاسلام خاکی در رابطه با کمک به کارگران روزمزد بیان داشت: در دوران قرنطینه اول، بسته‌های معیشتی بهداشتی درب منازل شان تحویل داده شد و در مرحله دوم با حضور در میادین به کارگران بسته‌های بهداشتی معیشتی و کارت هدیه ۵۰ هزار تومانی به همت جمعیت امام رضایی ها، خیران و امام جمعه شهرستان تقدیم شد.

وی گفت: در امور فرهنگی، مسابقه کتابخوانی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و پویش هر خانه یک مسجد برگزار شد که در آن شهروندان در منازل خود نماز جماعت برپا و در شب‌های قدر نیز مراسم خانگی برای خانواده خود برگزار کردند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات