۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۵۳۶۶۳
مدیر حوزه علمیه مازندران:

سخنان رهبر انقلاب، راهبردی برای آزادی قدس شریف است

سخنان رهبر انقلاب، راهبردی برای آزادی قدس شریف است
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، این رهنمود‌ها را راهبردی برای آزادی فلسطین و قدس شریف دانست.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس، این رهنمود‌ها را راهبردی برای آزادی فلسطین و قدس شریف دانست.
 
وی با بیان این که سخنان مهم و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز قدس، ضربه بزرگی به آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آن بوده است، افزود: این سخنان مهم بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که سران کشور‌های اسلامی جهان باید رهنمود‌های مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند، تصریح کرد: سخنان مهم مقام معظم رهبری بهترین راهکار برای آزادی فلسطین و قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سپهبد شهید سلیمانی پرچم دار مبارزه با صهیونیست‌ها بود، بیان داشت: امروز ادامه راه و مکتب آن شهید راه رهایی قدس شریف و فلسیطین مظلوم است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که مردم مظلوم فلسطین چندین دهه است در برابر ظلم و جنایت صهیونیست‌ها ایستاده اند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مبارزه برای آزادی فلسطین جهاد فی سبیل الله است و باید این جهاد در همه سرزمین فلسطین گسترش پیدا کند.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک تکلیف انسانی و اسلامی است، تصریح کرد: نه تنها مسلمانان بلکه همه آزادی خواهان و حق طلبان جهان باید علیه جنایت رژیم غاصب صهیونیستی قیام کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در ادامه سخنان خود به تلاش آمریکایی‌ها برای عادی سازی حضور رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه اشاره کرد و گفت: کشور‌های مسلمان جهان باید در برابر این طرح خطرناک آمریکای جنایت کار بیاستند و از حق مسلم مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تنها راه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی، تداوم مبارزه است، تصریح کرد: امروز مقابله جوانان فلسطینی با جنایت کاران صهیونیست نیازمند حمایت آحاد امت اسلامی است.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که فلسطین به حول و قوه الهی و به مدد ایستادگی و مردم مردم مظلوم این کشور آزاد خواهد شد، بیان داشت: کسانی که به هر نحوی در جنایت‌های رژیم صهیونیستی مشارکت داشتند باید روزی پاسخگوی این عملکرد ننگین خود باشند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات