۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۵۳۷۲۶
حجت الاسلام خوبانی مطرح کرد؛

جزئیات تشییع پیکر تولیت مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

جزئیات تشییع پیکر تولیت مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، جزئیات دقیق تشییع و تدفین پیکر آیت الله دارایی، تولیت این مدرسه علمیه را تشریح کرد.
حجت الاسلا مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، جزئیات دقیق تشییع و تدفین پیکر آیت الله دارایی، تولیت این مدرسه علمیه را تشریح کرد.
 
وی افزود: پیکر پاک آیت الله دارایی، ساعت 10 صبح فردا پنجم خرداد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در قائمشهر تشییع خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: تشییع پیکر این عالم فرزانه از مقابل مسجد امام حسین (ع) واقع در خیابان شهید بهشتی ( کفشگرکلاء) قائمشهر آغاز و در ادامه در مقابل حوزه علمیه محمدیه قائمشهر نماز بر پیکر این مرحوم اقامه خواهد شد.
 
حجت الاسلام خوبانی همچنین از برگزاری مراسم وداع با پیکر این عالم وارسته خبر داد و گفت: این مراسم امشب با حضور اساتید و طلاب در مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر برگزار خواهد شد.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در ادامه افزود: نماز بر پیکر آیت الله دارایی نیز بنا بر وصیت ایشان از سوی فرزندشان اقامه خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: پیکر آیت الله دارایی فردا پس از تشییع در امامزاده سید نظام الدین قائمشهر به خاک سپرده خواهد شد.
 
حجت الاسلام خوبانی در ادامه افزود: به دلیل محدودیت هایی که در خصوص شیوع ویروس کرونا وجود دارد در حال حاضر هیچ برنامه ای برای بزرگداشت این عالم وارسته در نظر گرفته نشده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات