۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۵۳۷۴۰

پذیرش ۲۰ طلبه برای سال تحصیلی جدید

پذیرش ۲۰ طلبه برای سال تحصیلی جدید
حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید بنا بر پذیرش ۲۰ طلبه است، گفت: ۲۰ خرداد آخرین مهلت برای نام نویسی است.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از پذیرش طلبه برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: حوزه در ۵ محور علمی، آموزشی، پژوهشی، تربیتی و جهادی و خدماتی اجتماعی به تربیت طلبه می‌پردازد و در سال تحصیلی جدید بنا را بر پذیرش ۲۰ طلبه قرار داده است.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک با اشاره به اینکه بنا بر تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: پذیرش از میان دارندگان مدرک متوسطه دوم، کاردانی و کارشناسی و ارشد صورت خواهد گرفت که پس از قبولی در آزمون ورودی و مراحل مختلف جذب، پذیرش می‌شوند.

حجت الاسلام آذرافروز با اشاره به اینکه ۲۰ خرداد آخرین مهلت برای نام نویسی است، عنوان داشت: آزمون ورودی، ۲۰ تیرماه خواهد بود هر چند که تا آن زمان امکان نام نویسی وجود دارد، از همه جوانان مؤمن انقلابی برای حضور در حوزه و در کسوت سربازی امام زمان (عج) دعوت می‌کنیم.

وی بیان داشت: یکی از مصادیق هل من ناصر ینصرنی امام عصر، رونق حوزه‌های علمیه به عنوان سربازخانه آن حضرت است و جوانان چنین مکانی را با حضورشان پر کنند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اندیمشک اظهارداشت: در ابتدای گام دوم انقلاب اسلامی، نیرو‌های جوان وارد عرصه شوند و برای سربازی رهبر انقلاب به عنوان نائب امام زمان (عج) آماده شوند.

حجت الاسلام آذرافروز گفت: علاقه‌مندان برای نام نویسی به حوزه و به نشانی اندیمشک، خیابان سینا مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۶۳۴۲۷۰۵۴و ۰۶۱۴۲۶۹۱۸۰۰ تماس داشته باشند. /۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
تیتر پر تمتراقی
0
0
سبحانیان
Iran, Islamic Republic of
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
آخه این جه تیتریه
اونم آوردین صفحه اول سایت
0
0