۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۶۵۳۷۶۴
با صدور پیامی؛

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا درگذشت آیت الله دارایی را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا درگذشت آیت الله دارایی را تسلیت گفت
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیامی ارتحال آیت الله دارایی، تولیت مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیامی ارتحال آیت الله دارایی، تولیت مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر را تسلیت گفت.
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است؛
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله وانا الیه راجعون

ارتحال عالم فقید و جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ فیضل الله دارایی مسئول حوزه علمیه محمدیه و رییس اسبق سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قائم شهر در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان مایه تالم و تاثر خاطر گردید.

ساده زیستی این عالم ربانی با داشتن مسؤولیت‌های سازمانی بیانگر تقوا و پارسایی آن عالم مجاهد است.

این عالم خدمتگزار صادق و ولایتمدار که معتمد و امین مردم بوده و در سالیان عمر پربرکت خود خدمات ارزنده‌ای در مسیر نشرتعالیم دینی به ویژه گسترش و ترویج فرهنگ و اخلاق اسلامی نموده که منشأ آن آثار و برکات فراوان، تربیت و پرورش طلاب در مسیر ترقی جامعه اسلامی می‌باشد و ثمرات آن ماندگار و در آخرت، ذخیره‌ای پربار خواهد بود.

اینجانب رحلت این عالم ربانی را خدمت حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، سلسله جلیله روحانیت استان و همه ارادتمندان به ویژه به خانواده این مرحوم و فرزندان بیت معظم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت باریتعالی علو درجات برای آن مرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم./950/د102/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات