۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۶۵۳۷۶۷

اعلام نیاز به حضور نیرو‌های جهادی در مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا

اعلام نیاز به حضور نیرو‌های جهادی در مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا
حجت الاسلام پشم فروش گفت: بسیج دانشجویی علوم پزشکی اهواز در مراکز ۱۶ ساعت تست کرونا در دو شیفت ۸ ساعت نیروی متخصص و غیرمتخصص خواهر و برادر جذب می‌کند.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، مسؤوول ستاد مقابله با بحران حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهارداشت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای عملیات جهادی در مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا، در دو شیفت ۸ ساعته نیروی متخصص و غیرمتخصص خواهر و برادر جذب می‌کند.

مسؤول ستاد مقابله با بحران حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: طی تماس صورت گرفته مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قرار بر آن شد تا فراخوان نیرو‌های جهادی ساکن اهواز برای کمک به کادر درمان در مراکز ١۶ ساعته تست کرونا دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام شود.

حجت الاسلام پشم فروش با بیان اینکه جذب نیرو از طریق بسیج طلاب و فراخوان عمومی اعلام شده است، خاطرنشان کرد: نیرو‌های جهادی در مراکز بهداشت برای غربالگری و خدمات حضور پیدا می‌کنند که پیش از آن، آموزش‌های لازم را خواهند دید.

وی گفت: در حال حاضر روانشناسان ستاد به مراکز درمانی اعزام می‌شوند، اما در مراکز بهداشت ۱۶ گانه اهواز حداقل برای هر شیفت ده نیروی جهادی نیاز است./۹۴۵۶/ت303/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات