۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۶۵۳۷۶۸
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان:

برگزاری رزمایش همدلی در مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد

برگزاری رزمایش همدلی در مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان از برگزاری رزمایش همدلی در مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد خبر داد و گفت: در این رزمایش 70 پک غذایی توسط طلاب بین نیازمندان توزیع شده است.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در خرم آباد، بیان داشت: رزمایش همدلی و احسان با همکاری ستاد فرمان امام(ره) در مرکز تخصصی زینبییه(س) برگزار شد.

وی افزود: حدود ۷۰ پک کامل غذایی شامل «برنج، روغن، مرغ و ...» بین نیازمندان شناسایی شده توسط طلاب جهادی، توزیع شده است.

عزیزی یادآور شد: این رزمایش که با حضور مسؤولان بسیج استانی، حوزه برادران و طلاب جهادی برگزار شد. رزمایش همدلی و احسان فرصتی برای کمک به نیازمندان و برداشتن باری از دوش این خانواده ها است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: باید رزمایش همدلی ادامه یابد و از این فرصت ها برای یاری رساندن به خانواده های بی بضاعت و تقویت همدلی و احسان در جامعه بهره مند شد.

وی با اشاره به فعالیت جهادی طلاب خواهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: این فعالت ها همچنان ادامه دارد و طلاب همه مدارس علمیه استان هر کدام به صورت جداگانه اقداماتی جهادی در خدمت رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا انجام می دهند.

عزیزی خاطرنشان کرد: طلاب مبلغ حوزه همواره در فضای مجازی در حال انجام فعالیت های تبلیغی و عمل به رسالت تبلیغی خویش برای تقویت معنویت، ارتقای اخلاق در جامعه، بیان احکام، پاسخگویی به سؤالات و شبهات و دیگر مباحث تبلیغی هستند./9451/ت310/ف

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳
بی‌فرهنگی نهادینه شده در هنجارهای اجتماعی در پساکرونا به بدترین شکل خود در حال نمایان شدن است.
0
0