۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۶۵۳۹۲۰
سرهنگ ممبینی:

روزانه ۶ تانکر آب به روستا‌های غیزانیه ارسال می‌شود

روزانه ۶ تانکر آب به روستا‌های غیزانیه ارسال می‌شود
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت گفت: از سال ۹۵ تاکنون روزانه ۶ تانکر آب به روستا‌های غیزانیه ارسال می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سرهنگ عباس ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت، ظهر امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص اقدامات سپاه و بسیج در آبرسانی به غیزانیه اظهارداشت: از سال ۹۴ تاکنون گروه‌های جهادی حوزه شهید تندگویان اقدامات بسیار خوبی از جمله آبرسانی به روستا‌ها را با همکاری مدیران شرکت کارون و مارون انجام دادند.

مسؤول حوزه بسیج شهید تندگویان وزارت نفت با بیان اینکه روزانه ۶ تانکر آب به روستا‌های غیزانیه از سال ۹۵ تاکنون ارسال می‌شود، اظهارداشت: ساخت و تعمیر مسجد و مدرسه، بهسازی و ساخت جاده در سال‌های گذشته انجام شد و در تابستان‌ها برای جوانان و نوجوانان ظرفیت استفاده از سالن‌های ورزشی و استخر با همکاری حوزه بسیج غیزانیه صورت گرفته است.

سرهنگ ممبینی در رابطه با کرونا بیان داشت: روزانه ۲۰۰ پرس غذا در میان نیازمندان روستا‌ها توزیع می‌شود ضمن اینکه به صدعفونی و گندزدایی اکثر روستا‌ها پرداخته شد.

وی با اشاره به رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه از تهیه ۷۰۰ بسته معیشتی از سوی پایگاه‌های بسیج شرکت کارون و مارون و توزیع در روستا‌های غیرانیه خبر داد و گفت: در زمینه توزیع آب، به مناطق نفتخیز سهمیه بودجه‌ای برای حل معضل داده بودند که سال گذشته پرداخت شد و آبفای روستایی باید پروژه را به انجام برساند./۹۴۵۶/پ310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات