۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۶۵۳۹۳۵
مدیر حوزه علمیه مازندران:

رفع مشکلات معیشتی مردم باید دغدغه اصلی مجلس باشد

رفع مشکلات معیشتی مردم باید دغدغه اصلی مجلس باشد
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی در تبیین ویژگی‌های مجلس تراز انقلاب گفت: همه دغدغه مجلس انقلابی باید رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به ویژه محرومان و نیازمندان باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم بر ضرورت توجه ویژه مجلس جدید به مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد.
 
وی با بیان این که مجلس یازدهم باید مدافع حقوق مردم باشد، افزود: نباید منافع گروهی و حزبی بر منافع ملی در مجلس یازدهم ترجیح داده شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره بر این که مهم‌ترین وظیفه مجلس وضع قانون و نظارت بر حسن اجرای آن است، خاطرنشان کرد: همه دغدغه یک نماینده در تراز انقلاب اسلامی باید خدمت به انقلاب، نظام و مردم باشد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران افزود: یک نماینده انقلابی هیچ گاه خود را گرفتار باند‌های قدرت و ثروت نخواهد کرد؛ نماینده‌ای که خود را وقف جریان‌های حزبی و گروه کند دیگر نمی‌تواند دغدغه خدمت گذاری به مردم داشته باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید بر این که نماینده در تراز انقلاب اسلامی باید از مسائلی که موجب تضعیف جایگاه او در جامعه می‌شود به شدت پرهیز کند، خاطرنشان کرد: مجلس در تراز انقلاب اسلامی باید همواره در مسیر آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی حرکت کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: مصوبات مجلس شورای اسلامی باید مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار کند؛ یک مجلس انقلابی باید از آفات و رذایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دور باشد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران مجلس در تراز انقلاب اسلامی را مجلسی دانست که در مسیر گفتمان امام راحل و رهبری حرکت کند و تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید به محیطی برای تصمیمات مهم برای توسعه و پیشرفت کشور و همچنان رفع مشکلات اقتصادی مردم تبدیل شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که همه دغدغه مجلس انقلابی باید رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به ویژه محرومان و نیازمندان باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید، مجلس یازدهم با مصوبات خود نقش بسیار مهم و محوری در تحقق این مهم بر عهده دارد.
 
وی با تأکید بر این که یک مجلس تراز انقلاب اسلامی بدون توجه به آرمان‌ها و گفتمان امام و رهبری شکل نخواهد گرفت، گفت: مجلس تراز انقلاب اسلامی مجلسی استکبار ستیز و مدافع حقوق مستضعفان است و هیچ گاه مرعوب تهدیدات دشمنان و نظام سلطه نخواهد شد./950/ت303/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات