۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۵۳۹۸۶

برگزاری مسابقه کتابخوانی «قرآن کتاب هدایت»

برگزاری مسابقه کتابخوانی «قرآن کتاب هدایت»
مسابقه کتابخوانی «قرآن کتاب هدایت» به همت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، مرکز قرآن و عترت آستان مقدس امام خمینی و شورای عالی قرآن شهرداری تهران برگزار می شود.
به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، مسابقه کتابخوانی «قرآن کتاب هدایت» به همت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)ُ، مرکز قرآن و عترت آستان مقدس امام خمینی(س) و شورای عالی قرآن شهرداری تهران برگزار می شود.

بنابراین گزارش، در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با عنایت به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بهار قرآن و به منظور تبیین اندیشه های قرآنی امام خمینی(س) در بین آحاد افراد جامعه طرح مسابقه کتابخوانی قرآن از دیدگاه امام خمینی(س) با بهره گیری از کتاب "قرآن کتاب هدایت" ویژه عموم علاقه مندان به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)ُ، مرکز قرآن و عترت آستان مقدس امام خمینی(س) و شورای عالی قرآن شهرداری تهران اجرایی شده که دوست داران کلام وحی می توانند با مراجعه به سامانه مسابقات در آن شرکت کرده و از هدایای این طرح بهره مند شوند.

برگزاری این مسابقه از تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا چهارم خردادماه، مصادف با ایام ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات