۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۶۵۳۹۹۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

رسیدن به یک جامعه سالم، نیازمند توجه به فرهنگ قرآنی است

رسیدن به یک جامعه سالم، نیازمند توجه به فرهنگ قرآنی است
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، بر ضرورت حمایت از فعالیت های قرآنی در جامعه تأکید کرد و گفت: رسیدن به یک جامعه سالم، نیازمند توجه به فراگیری فرهنگ قرآنی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسؤولان اتحادیه قرآنی استان بر ضرورت ساماندهی فعالیت‌های قرآنی در استان تاکید کرد و گفت: این فعالیت‌ها باید با سازوکار درست و همراه با یک برنامه جامع جدی گرفته شود.
 
وی با تأکید بر این که نگاه مدیران ارشد استان به این امر معنوی و دینی باید خاص باشد، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت رشد و تقویت فعالیت های قرآن بهره گرفته شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، تشکیل شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان را یکی از راه‌های وحدت و انسجام در امور قرآنی دانست و تصریح کرد: وضعیت فعالیت‌های قرآنی استان باید مشخص و در قالب یک سند راهبردی ویژه در مازندران ترسیم تا با انسجام و وحدت بیشتر همه فعالان قرآنی هم در بخش دولتی هم در بخش غیردولتی، ترویج فرهنگ قرآنی فراگیر شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، تبلیغات و آموزش قرآن کریم را زمینه ساز رشد فراگیری این کتاب الهی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به جامعه سالم، فراگیری فرهنگ قرآنی در اولویت است که برای همه گیر شدن این فرهنگ الهی، تبلیغات و آموزش نیازمند است که باید به آن اهتمام شود.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد و تقویت فعالیت های قرآنی در سطح کشور هستیم، بیان داشت: اما برای رسیدن به یک جامعه آرمانی باید این فعالیت ها با جدیت بیشتری دنبال شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، تقویت برنامه های قرآنی و دینی در جامعه را یکی از بهترین راه های مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را برای تضعیف دین و ارزش های معنوی به کار گرفته اند، حمایت از برنامه های قرآنی یک ضرورت مهم است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که مفاهیم قرآنی باید در همه بخش های جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا سبک زندگی ما بر مبنای ارزش های قرآنی شکل بگیرد که راه سعادت و رستگاری در همین است./950/پ310/ف
افشین ایمانی
ارسال نظرات