۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۵۴۰۰۴
آیت الله حیدری:

پیروزی‌های جبهه مقاومت مقدمه پیروزی منجی بشریت است

پیروزی‌های جبهه مقاومت مقدمه پیروزی منجی بشریت است
آیت الله حیدری عید آزادی در لبنان از مصادیق ایام الله دانست و گفت: آزادی قدس و پیروزی بر جبهه شرک وعده‌های الهی هستند که محقق می‌شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، شامگاه گذشته، در پیامی ویدئویی به جمعیت امام مهدی (عج) لبنان در رابطه با عید التحریر لبنان اظهارداشت: عید آزادی لبنان روز ظهور اراده الهی و نمایان شدن امدادات غیبی الهی در شکست دشمن صهیونیست بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری عید آزادی در لبنان از مصادیق ایام الله است، بیان داشت: این گونه روز‌ها که خداوند اراده و امدادهای خود را بر صابران نازل می‌کند، ایام الله هستند، ایام اللهی که در آن‌ها اراده بر شکست نیروی باطل و پیروزی جبهه حق به دستان مردم مؤمن است.

آیت الله حیدری در رابطه با عید التحریر لبنان خاطرنشان کرد: جهاد و از خودگذشتگی نیرو‌های مقاومت به ویژه حزب الله به یاری ارتش و مردم لبنان از داخل و جمهوری اسلامی ایران از خارج به ویژه سردار رشید اسلام شهید سلیمانی و سپاه قدس، این پیروزی بزرگ را در لبنان رقم زد.

وی تصریح کرد: پیروزی‌های مکرر جبهه مقاومت در دو دهه اخیر در منطقه بر تروریست‌های دست نشانده آمریکایی ها، صهیونیست ها، اروپایی‌ها و مرتجعین منطقه، امید پیروزی کامل بر باقی مانده های‌شان در سوریه، یمن و فلسطین و پاکسازی کامل منطقه از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را در دل‌ها زنده می‌کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پیروزی‌های کنونی جبهه مقاومت مقدمه پیروزی منجی بشریت است، خاطرنشان کرد: پیروزی و نصرت، وعده الهی است که با پیروزی اسلام و مسلمانان بر جبهه شرک و بت پرستی، محقق خواهد شد/۹۴۵۶/پ310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات