۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۵۴۰۶۲

تقدیر وزیر ارشاد از نویسندگان کتاب «قصه‌های واقعی شیرین کرونا»

تقدیر وزیر ارشاد از نویسندگان کتاب «قصه‌های واقعی شیرین کرونا»
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای به مدیرعامل خبرگزاری فارس، از خبرنگاران و گزارشگران این رسانه در تولید کتاب «قصه‌های واقعی شیرین کرونا» قدردانی کرد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای خطاب به پیام تیرانداز، مدیرعامل خبرگزاری فارس، کتاب «قصه‌های واقعی شیرین کرونا» را طلیعه رزمایش هنری و رسانه‌ای در دوران کرونا دانست و از وی و خبرنگاران و گزارشگران فارس به خاطر نگارش و انتشار این اثر تشکر کرد.

متن کامل نامه وزیر ارشاد به مدیرعامل فارس به شرح زیر است:

جناب آقای پیام تیرانداز
مدیرعامل محترم خبرگزاری فارس

باسلام و آرزوی قبولی طاعات
کتاب قصه‌های واقعی شیرین کرونا را دریافت کردم. آن‌چه که در ۳۳ گزارش این کتاب به قلم خبرنگاران آن خبرگزاری منتشر شده است، قطرات مهر و امید مردم این سرزمین را در اوج مصیبت کرونایی گردآوری و در قالب واژگان و کلمات نشانده و آن را در مجموعه‌ای ارزشمند به یادگار گذاشته است.

ضبط و ثبت این امواج همدلی در اقیانوس مهربانی ملت شریف ایران، بخشی از وظایف اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه این سرزمین است که این مجموعه، طلیعه این رزمایش هنری و رسانه‌ای است.

از جناب‌عالی و تمامی همکاران عزیزتان در آن خبرگزاری در ایفای این مسؤولیت دینی ـ ملی سپاسگزارم.

سیدعباس صالحی

یادآور می‌شود حاصل قلم خبرنگاران حوزه‌های مختلف اجتماعی و «خبر خوب» خبرگزاری فارس است، با عنوان «قصه‌های واقعی و شیرین کرونا» اخیراً در ۳۰۷ صفحه وزیری حاوی ۳۳ گزارش، گفت‌وگو و مجموعه عکس منتشر شده است./826/د102/ف

منبع: فارس
ارسال نظرات