۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۵۴۰۸۲
نماینده ولی فقیه در قزوین:

مجلس شورای اسلامی، فریاد رسای ملت ایران در عرصه بین‌المللی است

مجلس شورای اسلامی، فریاد رسای ملت ایران در عرصه بین‌المللی است
امام جمعه قزوین گفت: مجلس جدید باید در استکبارستیزی، حمایت از مقاومت اسلامی، رساندن فریاد مظلومیت ملت‌ها به گوش جهانیان اهتمام ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی اظهار داشت: مردم استان قزوین به شایستگی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشارکت کرده و وکلای خود را راهی مجلس کردند که در چند روز گذشته شاهد شکل‌گیری و آغاز بکار دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بودیم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه چهار نماینده از استان قزوین به مجلس شورای اسلامی راه یافتند خاطرنشان کرد: امیدواریم که نمایندگان به وظیفه اصلی و مهم خود که قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین در سطح جامعه است به درستی عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در قزوین ادامه داد: نمایندگان مجلس باید دقت کنند که دست‌اندرکاران و مسئولان اجرایی چگونه به قانون عمل می کنند، اگر مسئولان درست رفتار کردند به آن‌ها خدا قوت گفته شود و اگر در جایی به قانون آسیب وارد کرده، قانون را دور زده و سوءاستفاده می‌کنند و یا حتی قانون خواری اتفاق می‌افتد در آن‌جا باید به‌طور ویژه با متحلفین برخورد شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان اینکه مجلس فریاد رسای ملت مظلوم ما در عرصه بین‌المللی است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی بیانگر و مطالبه کننده آرمان‌های مقاومت اسلامی است و مقاومت اسلامی شجره طیبه و میوه انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: مجلس جدید و تازه نفس باید در استکبارستیزی، حمایت از مقاومت اسلامی و رساندن فریاد مظلومیت ملت‌ها به گوش جهانیان اهتمام ویژه‌ای داشته باشد، و با رویکرد انقلابی در راستای منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام خمینی (ره) و اندیشه‌های ناب قرآن و اهل‌بیت علیهم السلام قدم بردارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات