۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۶۵۴۲۰۸
امام جمعه دزفول:

نمایندگان حق اقشار ضعیف را از حلقوم غارتگران بیت‌المال بیرون بکشند

نمایندگان حق اقشار ضعیف را از حلقوم غارتگران بیت‌المال بیرون بکشند
امام جمعه دزفول با اشاره به ضرورت تلاش برای کمک به اقشار ضعیف گفت: نمایندگان حق مردم را از حلقوم زالو صفت‌هایی که از دزدی‌ها و غارتگری‌ها به جایی رسیدند، بیرون بکشند.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه پیام رهبرانقلاب در آغاز به کار مجلس یازدهم بسیار نویدبخش است، اظهار داشت: این پیام می‌تواند یک نقشه راه اساسی برای مجلس یازدهم باشد؛ این مجلس بارقه امیدی در دل مردم ایجاد کرده که امید است مشکلات عدیده را با ریل گذاری صحیح برای دولت باز کند.

امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس یازدهم باید نواقص و کمبود‌های نه چندان مناسب عملکرد مجلس دهم را جبران کنند، عنوان داشت: نمایندگان در شرایط کنونی به گونه‌ای عمل کنند که برون رفت از مشکلات حاصل شود، یک نماینده انقلابی باید در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی عمل کند.

نماینده انقلابی از زدوبندهای سیاسی و حزبی دوری کند

عضو شواری حوزه عملیه خوزستان بیان داشت: از یک نماینده انقلابی انتظار است که صلاح و مصلحت کشور، انقلاب اسلامی و مردم را با چیزی عوض نکند و شاهد زدوبند‌های سیاسی، جناحی و شخصی از سوی نمایندگان جدید نباشیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به اینکه عملکرد برخی نمایندگان دوره گذشته مردم را ناامید ساخت، اضافه کرد: برای برخی جز در قدرت ماندن جناح و طرفداران شان چیزی مهم نبود و تنها به فکر رفقا، اسپانسرها، باند و سرمایه داران زالوصفتی بودند که برای شان پول خرج کرده بودند.

نکات کلیدی در پیام رهبری سرلوحه نمایندگان جدید باشد 

حجت الاسلام قاضی با بیان اینکه چنین سرمایه داری پولش را حتی اگر به قیمت مکیدن خون مردم و خیانت به کشور باشد از نماینده می‌خواست، تصریح کرد: مردم در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و امنیتی و بین المللی، خیانت‌هایی دیده و دل شان پر است؛ نمایندگان مجلس یازدهم باید خط بطلانی بر چنین خیانت‌هایی کشیده و آزادمردانه و با آزادی کامل از انقلاب و نظام و مردم دفاع کنند و به فکر منافع شخصی، گروهی و حزبی نباشند.

وی با بیان اینکه نکات کلیدی در پیام رهبری سرلوحه نمایندگان جدید باشد، اضافه کرد: عزت، وقار و افتخاری که ملت ایران با به خاک مالیدن پوزه استکبار به دست آورد و صلابت و افتخاری که شهید سردار سلیمانی با جهاد و شهادت برای ملت ایران به ارمغان آورد؛ الگویی برای مجلسی‌ها باشد.

امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه مسائل معیشتی مردم به ویژه اقشار ضعیف و افتخار و عزت نظام اسلامی مدنظر نمایندگان باشد، تصریح کرد: مجلسی‌ها در برابر ستم‌ها و سوءاستفاده‌ها از سوی برخی نزدیکان مسؤولان، حقوق‌های نجومی و سوءاستفاده‌های آقازاده‌ها بایستند و مو به مو حسابرسی کنند، مجلس جنبه نظارتی را بدون هیچ ملاحظه‌ای اجرایی نماید.
 
حق مردم از حلقوم زالوصفتان بیرون کشیده شود
 
عضو شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه مجلس در قانونگذاری باید اولویت‌ها را بشناسد، گفت: مجلس باید به قوه مجریه یادآوری کند که در وسط گود قرار دارد تا در صلاح‌ها و اصول اساسی انقلاب اسلامی به مجلس تکیه کند در عین حال مجلس با ریل گذاری صحیح، دولت را به سوی برنامه‌های توسعه و پیشرفت کشور رهنمون کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با اشاره به اینکه مجلس باید بر خود نظارت داشته باشد، ادامه داد: جلوی تبعیض ها، اجحاف‌ها و ظلم و ستم‌هایی که در اثر سوءاستفاده برخی از دست اندرکاران و مجریان پیش آمده و نفوذ دشمن در ارکان حکومتی گرفته شود.

حجت الاسلام قاضی خاطرنشان کرد: مجلسی‌های جدید قوانین و مقرراتی برای صلاحدید صنف خودشان تصویب نکنند، تلاش و مجاهدت شبانه روزی برای تحقق حق ملت و اقشارآسیب پذیر را از سوی نماینده‌ها شاهد باشیم و حق چنین مردمی را از حلقوم انسان‌های زالوصفتی که از دزدی‌ها و غارتگری‌های بیت المال به جایی رسیدند، بیرون بکشند./۹۴۵۶/ت210/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات