۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۶۵۴۲۸۰

پیام تبریک مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به قالیباف

پیام تبریک مدیر حوزه‌های علمیه خواهران به قالیباف
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

متن پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف «دامت توفیقاته»
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
انتخاب شایسته جنابعالی به سمت ریاست یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی که برگرفته از توانمندی‌ها و قابلیت‌های آن جناب برای نقش آفرینی‌های موفق و جهادی در این سنگر خطیر و راهبردی بوده است، را تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک تجارب ارزنده و متمادی جناب‌عالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به مدد ایمان، تقوا و رویکرد جهادی و انقلابی، پشتوانه مطمئن و راهگشایی است که می تواند موجبات حرکت پرشتاب مجلس شورای اسلامی برای اجرای صحیح انتظارات مقام معظم رهبری (مدظل‌العالی) به ویژه در انجام وظایف قانونگذاری، با شناخت درست از شرایط و اولویت‌های اقتصادی و فرهنگی کشور را فراهم نماید.

در این برهه که کشور با چالش‌‌ها و تنگناهای عدیده سیاسی و اقتصادی خارجی و داخلی مواجه شده، امید است مجلس شورای اسلامی با تقویت وظیفه‌ی نظارتی خود بر روند اجرای قوانین و ریل گذاری در قلمروهای گوناگون، با همکاری اساتید و فضلای حوزه‌های علمیه و دانشگاهیان متعهد و انقلابی، بتواند در مسیر جهش تولید و اشتغال؛ کارآفرینی و حل معضلات فرهنگی؛ مشکلات معیشتی و مهار تورم با تقویت مقاومت؛ اتخاذ مواضع انقلابی و مبارزه با فساد وصراحت و قاطعیت در برابر دشمنان و بدخواهان در عرصه سیاست داخلی و بین‌المللی و برخورداری از مشی ساده زیستی درمیان مردم گام‌های مؤثری برداشته و بستر را برای شکل گیری دولت حزب اللهی و جوان فراهم سازد.

حوزه‌های علمیه خواهران با ظرفیت بالایی که در سراسر میهن اسلامی دارد با بیش از 500 مدرسه علمیه؛ همچون گذشته همکاری صادقانه خود را با مجلس شورای اسلامی و هیأت رئیسه محترم اعلام می‌دارد و همانگونه که در گذشته یکی از حامیان این نهاد ارزشمند بوده‌اید إن‌شاءالله در این جایگاه نیز از حمایت‌های مادی و معنوی‌تان بهره‌مند گردیم.

دوام توفیقات جنابعالی و دیگر نمایندگان محترم مجلس یازدهم را تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» از ذات اقدس کبریایی مسألت دارم./1324/د102/ف

مصطفی رستمی
ارسال نظرات