۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۵۴۳۱۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد؛

بیانات رهبر انقلاب؛ باطل السحر پروژه تحریف امام

بیانات رهبر انقلاب؛ باطل السحر پروژه تحریف امام
آیت الله حیدری گفت: افراد مغرضی که از یک شخصیت جهانی ترس دارند برای کم اثری خطر، به تحریف روی می‌آورند. رهبر انقلاب هر ساله با تبیین شخصیت امام این توطئه را خنثی می‌کند.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه تحریف شخصیت انسان‌های بزرگ و تأثیرگذار از سوی مخالفان یک امر طبیعی است، اظهارداشت: انبیاءالهی و معصومین نیز مورد چنین ستم بزرگی قرار گرفتند و امام راحل مستثنی از این قاعده نیست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی تحریف شخصیت‌ها ناشی از جهل و بی خبری طرفداران است، عنوان داشت: برخی طرفداران، دوست دار و معتقد به شخصیت محبوب شان هستند با این حال نسبت به خصوصیاتش جاهل و معرفی نادرستی از شخصیت محبوب می‌کنند.

آیت الله حیدری با ذکر مثال علی اللهی‌ها خاطرنشان کرد: آن‌ها گرچه امیرمؤمنان را دوست داشته باشند، اما نسبت به شخصیت شان شناخت و معرفت نداشتند؛ از این رو مقام الوهیت به آن حضرت دادند.

ترس از شخصیت‌های جهانی باعث تحریف در شخصیت‌شان است

وی ادامه داد: انسان‌های مغرض و کسانی که از یک شخصیت جهانی ترس دارند برای کم اثری خطر، به تحریف روی می‌آورند تا به اهداف شیطانی شان دست پیدا کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه درباره شخصیت امام راحل نیز چنین افرادی وجود دارند، بیان داشت: بسیاری از افراد در تحلیل صحیح امام دچار اشتباه می‌شوند، دسته دیگری از افراد به صورت مستقیم یا غیرمستقیم وابسته به جریان‌های استکباری و صهیونیستی، اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی می‌باشند که در پی لوث شخصیت امام راحل هستند.

متولی مدرسه الغدیر اهواز اضافه کرد: چنین افرادی به امام، تهمت‌ها و کار‌هایی را نسبت می‌دهند که در واقع وجود خارجی ندارند؛ از این رو رهروان و سالکان راه امام امت نسبت به چنین مسائلی حساس باشند و شخصیت واقعی شان را معرفی کنند.

رهبری در سخنرانی سالگرد ارتحال امام به خنثی سازی توطئه‌های تحریف شخصیت امام می‌پردازد

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در ۱۴ خرداد به بررسی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام می‌پردازد، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب ضمن هشدار به نخبگان و عموم درباره خطر تحریف شخصیت امام، توطئه‌های بیگانگان و وابستگان به خارجی‌ها را در سخنرانی‌های‌شان خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه معنویت یکی از شاخصه‌های مرتبط با حضرت امام راحل است، عنوان داشت: امام نسبت به تداوم ارتباط با خدا و عدم غرور، بسیار حساس بود؛ عامل بود و دیگران را دعوت می‌کرد تا خود را در برابر خداوند، هیج بدانند و دعا و انس با قرآن را ادامه بدهند.

عدالت محوری و تقید همگان به قانون شاخصه امام امت است

نماینده مجلس خبرگان رهبری زهد، ساده زیستی و بی اعتنایی به تشریفات و زخارف دنیوی و دوری از اشرافی گری را دیگر شاخصه‌های امام راحل برشمرد و گفت: عدالت محوری و تقید همگان به قانون، ظلم نکردن و زیر بار ظلم دیگران نرفتن دیگر شاخصه‌های مکتب امام راحل است.

متولی مدرسه الغدیر اهواز با بیان اینکه امام راحل اعتقاد به ادغام سیاست و دین دارد، اظهارداشت: هر گونه تفکر سکولاریسم و جدایی دین از سیاست در نزد امام مقبول نبود، همچنانکه وحدت میان مذاهب اسلامی و استکبارستیزی و دعوت به مشترکات اسلامی برای برطرف سازی اشغال فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی از اهداف و شاخصه‌های امام امت است./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات