۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۶۵۴۴۴۹
آیت الله صفایی بوشهری:

امام خمینی کشور را از نفوذ سکولارها و لیبرالها ایمن داشت

امام خمینی کشور را از نفوذ سکولارها و لیبرالها ایمن داشت
نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان اینکه امام خمینی(ره) کشور را از نفوذ عقلانیت سکولار و لیبرال ایمن داشت، گفت: عقلانیت لیبرال در مدیریت سیاسی و اقتصادی شکست خورده است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان اینکه امام خمینی معارف اسلامی را در عرصه‌های مختلف در جهان متجلی کرد، گفت: امام راحل با مدیریت و آینده نگری خود، اسلام حقیقی را به دنیا نشان داد.

نماینده ولی فقیه در بوشهر انقلاب اسلامی را برهم زننده معادلات اتاق فکرهای غرب و شرق دانست و افزود: امام خمینی زمانی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند که متفکران سیاسی امکان تغییر بدون ارتباط با بلوک شرق و غرب را ناممکن می دانستند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) نظم نوینی را در جهان کنونی ایجاد کرده است، عنوان داشت: این نظم بر مبنای اسلام شکل گرفته است و آینده جهان را مدیریت خواهد کرد.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به پیش بینی امام خمینی(ره) در خصوص از هم پاشیدن بلوک شرق، اظهار داشت: همانطور که بلوک شرق از میان رفت، آمریکا و اسرائیل نیز به زودی دچار فروپاشی خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در بوشهر عقلانیت امام خمینی(ره) را برخاسته از عقلانیت اسلامی دانست و ابراز کرد: عقلانیت امام خمینی منطبق با موازین دینی بود و به خوبی در صحنه عمل به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه نگاه سکولار و لیبرال در حوزه نظر و عمل مورد تأیید عقلانیت اسلامی نیست، گفت: امام خمینی(ره) در دوران رهبری خود هرگز تن به سازش با جبهه استکبار نداد.

وی هزینه سازش با استکبار جهانی را بسیار بیشتر از هزینه مقاومت دانست و افزود: یکی از هزینه‌های سنگین سازش با استکبار، عقب نشینی از آرمان های انقلاب و انعدام درونی است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه امام خمینی(ره)، همواره کشور را از نفوذ عقلانیت سکولار و لیبرال ایمن داشت، اظهار کرد: عقلانیت لیبرال در صحنه مدیریت سیاسی و اقتصادی شکست خورده است./1350/ت302/ق

ارسال نظرات