۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۵۴۴۸۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

امام خمینی تجسم عقلانیت، تدین و عدالت بود

امام خمینی تجسم عقلانیت، تدین و عدالت بود
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امام راحل تجسم عقلانیت، تدین و عدالت بود، گفت: باید این عناصر را در وجود خویش و به ویژه بین نسل جوان تقویت سازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در حاشیه برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام راحل در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، در جمع خبرنگاران با تسلیت سالروز رحلت امام راحل گفت: امام خمینی(ره) با رهبری حکیمانه و با تدبیر و درایت خویش در شکل گیری انقلاب نقش آفرینی کرد.

وی اظهار داشت: امام راحل تجسم عقلانیت، تدین و معنویت و عدالت بودند و این سه عنصر مورد نیاز جامعه بشریت تا ظهور امام عصر(عج) است و هر ساله یاد امام را گرامی می داریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: این عناصر نیاز جامعه امروز و جوانان است و باید این عناصر را در خود و بین جوانان تقویت سازیم و برای ظهور امام عصر(عج) آماده باشیم.

وی بیان داشت: امروز در ادامه راه امام(ره) و تحقق اهداف و آرمان های امام راحل رسالت خطیری بردوش داریم و باید نسل امروز را با این آرمان ها آشنا سازیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به اینکه استان لرستان همچنان درگیر ویروس کرونا است، تصریح کرد: انتظار می رود مردم ویروس کرونا را همچون روزهای اول شیوع این بیماری جدی بگیرند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا باید به دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا به خوبی عمل شود و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد.

وی یاداور شد: امروز مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) بر اساس پروتکل های بهداشتی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان لرستان برگزار می شود./9451/پ203/ق

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات