۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۶۵۴۵۲۶

اهدای ۹ نوسری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم هویزه

اهدای ۹ نوسری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم هویزه
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) هویزه از اهدا ۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
حسن حمید، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسادر اهواز، اظهارداشت: ازدواج، سنتی پسندیده و میراثی گران‌بها از پیامبر اکرم (ص) است که آثار روحی و معنوی زیادی برای فرد و جامعه به دنبال دارد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) هویزه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های هنگفت ازدواج، تهیه و اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان در دستورکار قرار دارد.
 
این مقام مسؤول به اهدای ۹ نوسری جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم هویزه اشاره کرد و گفت: ۹ سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، سرویس ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، جارو برقی، پتو و فرش به ارزش یک میلیارد ریال با مشارکت کمیته امداد، خیرین و نیکوکاران و موسسه خیریه حضرت رقیه به نوعروسان اهدا شد.

حمید با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران بازوان توانمند کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، ادامه داد: با همراهی و همکاری خیران و نیکوکاران می‌توان قشر ضعیف و نیازمند جامعه را توانمند کرد./۹۴۵۶/ت310/ف
حاتم شرفی
ارسال نظرات