۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۵۴۵۴۸

یادداشت | نهضت امام خمینی، استکبار جهانی را نابود و ایران را قدرتمند کرد

یادداشت | نهضت امام خمینی، استکبار جهانی را نابود و ایران را قدرتمند کرد
مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) هند بیان کرد: نهضت امام خمینی(ره) الهام گرفته از انقلاب جاوید کربلا بود که پیشرفت فکری، عملی و فرهنگی مردم ایران را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام والمسلمین سید صفدر حسین زیدی موسس و مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شمال هند، در یادداشتی که در اختیار بین الملل خبرگزاری رسا قرار داد، بیان داشت: نهضت بت شکن امام خمینی(ره)، خواب را از چشمان ابرقدرت ها ربوده است.

۱۴ خرداد ۱۳۶۸ هجری شمسی روز غم انگیزی برای محرومان، ناتوانان و مظلومان به ویژه برای جهان اسلام بود، در این روز محافظ ارزش های انسانی و حامی مظلومان جهان امام راحل حضرت آیت الله العظمی سید روح الله الموسوی الخمینی قدس سره ندای حق را لبیک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین زیدی اضافه کرد: نهضت انقلابی موفق امام خمینی(ره) الهام گرفته از انقلاب جاوید کربلا سید الشهداء حضرت امام حسین(ع) بود که پیشرفت فکری، عملی و فرهنگی مردم ایران را به ارمغان آورد و امروز این سرزمین به یک کشور مستقل، قدرتمند و توسعه یافته تبدیل شده است و در برابر ابرقدرت آمریکا ایستاده است که در جهان هیچ کس چنین جرئتی را ندارد، این جرئت و شجاعت بخاطر اخلاص و مجاهدت بنیانگذار انقلاب اسلامی در راه خدا است.

صداقت و شجاعت این مرد بزرگ مجاهد نه فقط به مردم ایران بلکه به تمام مردم ضعیف و مظلوم جهان بویژه ملت های مسلمان شور و ایستادگی و قدرت در برابر حاکمان ستمگر داد که مظلوم در حمایت مظلوم و مسلمان در حمایت اسلام و مسلمان با تمام توان خود بایستند، دیکتاتورهای مستبد برای براندازی و رسیدن به اهداف خود با اسلحه و وسایل مختلف همچون زندان، قتل و غارت، تحریم، بحران اقتصادی، تروریست و ​​شیوه نژادپرستی حتی با حمله بیولوژیکی استفاده کردند اما نهضت آن مرد خدا، خمینی بت شکن، امروز هم با تمام قدرت پابرجا است و خواب از چشمان ابرقدرت ها ربوده است.

بزرگترین فایده ای که به مسلمانان کشور هندوستان بدست آمد اتحاد و یکپارچگی ملت مسلمان است که اثرات آن در تمام حوزه ها بطور واضح دیده می شود، اگرچه مزدوران و افراد خود فروخته بدست استکبار جهانی تلاش های برای فتنه و فساد بین ملت دارند که این یک موضوعی جداگانه و متفاوت است و مانند همیشه با شکست روبرو خواهد شد.

امام راحل ره با نمایش گذاشتن تصویر واقعی حکومت اسلامی، اجتماعی، اقتصادی و قضایی، نقاب از سران اسلام نماها برداشت، به همین سبب جمع زیادی از مردم جهان به این نتیجه رسیده اند که تشیع همان اسلام واقعی است.

خدا رو شکر، امروز صدها فارغ التحصیلان حوزه های علمیه ایران و عراق، طلاب و روحانیون در سراسر کشور به تبلیغ دین مبین اسلام و معارف اهل بیت علیهم السلام مشغول اند، روزی افراد متعصب و وابسته به دستگاه استکبار، این مبلغین را تحمل نمی کردند و چه بسا به سخره می گرفتند اما دیگر جهان جهان سابق نیست خیمه ها انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان برافراشته شده است، و ایام نابودی دشمنان اسلام و تشیع نزدیک است.

خداوند رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام راحل حضرت آیت الله العظمی سید روح الله الموسوی الخمینی طاب ثراه را در اعلی ترین مراتب بهشت قرار دهد و همه ما را برای ادامه راه آن امام(ره) توفیق عنایت فرماید. ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم .

سید صفدرحسین زیدی
موسس و مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شمال هند

سید اشهد نقوی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناطقی محمد صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
ارسال این یادداشت ها حاوی نظرات علمای جهان اسلام درباره انقلاب اسلامی را ادامه دهید و به زبانهای دیگر منتشر نمایید تا دشمنان نظام از عظمت آن سر تعظیم فرودآورند.
1
0