۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۶۵۴۵۷۰
در پیام تبریک اتاق تبلیغ خراسان به قالیباف مطرح شد؛

آمادگی همکاری حوزه های علمیه با مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت کشور

آمادگی همکاری حوزه های علمیه با مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت کشور
اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان در پیامی آمادگی همکاری حوزه های علمیه و نخبگان روحانیت با مجلس شورای اسلامی در جهت پیشرفت کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان در پیامی انتصاب محمد باقر قالیباف را به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب آقای دکتر محمد باقر قالیباف«دام توفیقه»، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیات

انتخاب شایسته جنابعالی را، که بحمداله از پیشینه درخشان جهاد و تلاش در عرصه‌های گوناگون خدمت برخوردار هستید، با اکثریت قاطع آرای نمایندگان محترم به ریاست یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک می‌گوییم و توفیقات روز افزون جنابعالی و هیئت رئیسه و نمایندگان محترم را در خدمت به اسلام، انقلاب و مردم شریف ایران، از خداوند مهربان خواهانیم.

امید است در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی مجلس محترم زمینه‌های قانونی تحقق رهنمودها و سیاست‌های اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله) و تمهیدات لازم برای عینیت بخشی به بیانیه گام دوم و سند الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت را فراهم آورد.

یقینا مجلس محترم بمثابه نماد مردم سالاری دینی و عصاره فضائل ملت در قلمرو پایه‌ریزی ارکان تمدن اسلامی و اعتلای همه جانبه کشور و گسترش و نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی و سعادت و رفاه و آسایش ملت وظائف مهم و بی بیدلی دارد که حوزه‌های علمیه و بزرگان و نخبگان روحانیت در این راستا، همدلی و همکاری و هم‌افزایی را وظیفه خود می‌دانند و پیشرفت کشور را در گرو رشد فرهنگ و اقتصاد و تقویت ارکان اقتدار ملی و محور مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و همبستگی ملی دانسته و اماده هرگونه همکاری در این زمینه خواهند بود.

بدیهی است ارتقای نظام قانونگذاری به توسعه زیرساخت‌های علمی و معرفتی و نظام‌مند وابسته است و در این زمینه ارتباط با جامعه نخبگانی و صاحبان اندیشه و حلاقیت و تجربه در بخش‌های گوناگون فرهنگ و اقتصاد از اهمیت والائی برخوردار است و نخبگان اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان با توجه به ظرفیت‌ها و طرح‌های نوین آن ، همکاری با آن نهاد محترم را وظیفه خود می‌دانند و البته انتظارات مؤکدی دارند که انشاء الله در فرصت بعدی تقدیم خواهد شد.

توفیقات روزافزون جنابعالی و نمایندگان محترم را از خداوند مهربان خواهانیم.

ومن اللّه التوفیق و علیه التکلان

/864/ت۳۰۳/ ب۱

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
صمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
نخبگان حوزوی می توانند در بحث قانون گذاری و اصلاح قوانین قدیمی کمک بزیادی به مجلس و کشور بکنند
0
0