۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۵۴۵۷۳

فعالیت کارگاه تولید ماسک آستان قدس عباسی از سر گرفته شد +عکس

فعالیت کارگاه تولید ماسک آستان قدس عباسی از سر گرفته شد +عکس
کارگاه تولید ماسک آستان قدس عباسی که قبل از ماه مبارک رمضان با کاهش تعداد مبتلایان به کرونا تعطیل شده بود، مجدد راه‌اندازی شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در عراق، آستان قدس عباسی کارگاه تولید ماسک را مجدداً فعال کرد.

آستان قدس عباسی

بر همین اساس، کارگاه تولید ماسک آستان قدس عباسی با ظرفیت تولید روزانه ۴ هزار ماسک فعالیت خود را پس از حدود ۶ هفته تعطیلی، آغاز کرد و قرار است ماسک‌های تولید شده در بیمارستان‌ها و‌حتی بین مردم نیز توزیع شود.

آستان قدس عباسی

همچنین روند ضدعفونی آستان‌های مقدس عراق به ویژه کربلا در روز دو بار انجام می‌شود و بیشتر فرش‌های حرم مطهر نیز جمع‌آوری شدند.

آستان قدس عباسی

تولید ماسک

با وجود افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در عراق، همچنان اماکن مقدس باز است و شبانه‌روز زائران در حرم‌های شریف امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در کربلا و‌حرم حضرت علی (ع) در نجف اشرف حضور دارند. البته منع ورود و خروج شهرها همچنان اعمال می‌شود.

به گزارش فارس، کارگاه تولید ماسک آستان قدس عباسی در ابتدای شیوع کرونا در عراق روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک تولید و در مراکز مختلف توزیع می‌کرد که پس از تعادلی شدن این ویروس و ‌کاهش مبتلایان به کرونا، کارگاه تولید ماسک از نزدیک ماه مبارک رمضان فعالیت خود را پایان داد. اما اکنون مجدد این کارگاه فعالیت خود را از سر گرفته است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
ان شاالله هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
تو این 7 سال آقای روحانی اول کارش قول بهبود اوضاع اقتصادی مردم با یه بسته 100 روزه داد خبری نشد گفت من همچین چیزی نگفتم ! بعد گفت تحریما با اجرای برجام بالمره لغو میشه بازم خبری نشد گفت نه منظور من از اجرای برجام این بود که سایه جنگ از سر کشور برداشته بشه ! بعد تو ماجرای کرونا ابتدا گفت از شنبه همه چیز عادی میشه ! بازم خبری نشد بعد گفت تو عید فطر جشن ریشه کنی کرونارو میگیریم ! حالا عید فطرم تموم شده میگه باید با کرونا کنار بیایم و زندگی کنیم ! واقعا ما مردم موندیم و با تعجب داریم نگاه میکنیم که برای یه نمونه هم شده نتونستیم یه موفقیتی از این دولت ببینیم اون از جام جهانی اون از پرتاب ماهواره (غیر از سپاه) اون از وضعیت خودرو سازی که قوه قضائیه به داد مردم رسید اون از وضعیت رابطه با کشورهای مسقلی مثل ونزوئلا که با چندین سال تاخیر و با استفاده از بنزینی انجام شد که پالایشگاهشو سپاه ساخته ...تازه دارم متوجه میشم که چرا برخی رسانه های منتقد دولت به دولت روحانی میگن دولت بی کارنامه ! حالا هم باید منتظر باشیم و ببینیم این دولت با کرونا چیکار میکنه امیدوارم کار به سال 1400 و یا چاره جویی مجلس جدید نرسه.
0
0
حسین افشاری
Iran, Islamic Republic of
۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
باسلام و درود خدمت شما عزیزان زحمت کش بنده حدود 3000 عدد ماسک جهت هیات نیاز مندیم لطفاً بفرمائید چطور و به چه صورت تهیه کنیم
0
0