۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۶۵۴۶۶۶

بیانیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه به مناسبت آغاز فعالیت دوره یازدهم مجلس

بیانیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه به مناسبت آغاز فعالیت دوره یازدهم مجلس
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت آغاز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، ریاست دکتر قالیباف را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت آغاز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، ریاست دکتر قالیباف را تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است:

این ایام که با آغاز فعالیت مجلس یازدهم همراه است و مجلس شورای اسلامی با رأیی بالا جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف را به ریاست خانه ملت برگزیده است، ضمن تقدیر از ملت شریف ایران که با حضور خود در این انتخابات مشارکت در پیشرفت نظام اسلامی را تحقق بخشیدند و نیز تقدیر و تشکر از نمایندگان شریف که شعارهای انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده اند، مسئولیت ریاست مجلس شورای اسلامی را به جناب آقای دکتر قالیباف تبریک می گوئیم.

رئیس محترم مجلس، در نطق آغازین خود، تحقق عناوینی را از رسالتهای مجلس یازدهم برشمردند که آرزوی دیرینه هر شهروند این نظام به شمار می آید، عناوینی چون: مردمی سازی اقتصاد، میدان دهی به نسل جوان، عدالت و حل مشکل محرومان و مستضعفان ، استفاده از ظرفیت مجلس در وضع قوانین و نظارت بر اجرای آنها، حل بیماری های اقتصادی و آسیبهای اجتماعی و پیگیری مطالبات و مشکلات ملی و محلی، تقویت سبک زندگی اسلامی-ایرانی، اجرایی نمودن سند تحول آموزش و پرورش، اصلاح و تقویت رسانه ملی و شبکه ملی اطلاعات برای قانونمند سازی فضای مجازی، دفع حداقلی و جذب حداکثری، استمرار فرهنگ مقاومت و همکاری های منطقه ای.

همه‌ی این عناوین منطبق بر اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است .تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از این رویکرد مجلس یازدهم توجه مجلس به عناوین چهارده گانه زیر را در طول ۴ سال نمایندگی توصیه می نماید:

نمایندگان محترم دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی
شما نماینده مردمی هستید که:
۱. عدالتخواهند و از فساد و تبعیض بیزارند.
۲. کمک به محرومان را افتخار دانسته و از پست نمایندگی، پله ترقی شخصی ساختن متنفرند.
۳. فعالیت امثال تقی زاده های نفوذی اجنبی را مذمت می کنند.
۴. برای اعتلای حکومت «الله» حاضر به فدا کردن جانشان هستند.
۵. از دعواهای سیاسی بیزارند و دست خادمان ملت را می بوسند.
۶. معنایی برای اختلاف بین قوا با وجود محور وحدت بخشی همچون ولایت فقیه نمی بینند.
۷. دارای تمدن دینی و فرهنگ غنی ایرانی و عزت و عدم کرنش در برابر متجاوزند.
۸ تفکر جهادی را در عرصه های متفاوت مدیریت کشور خواهانند.
۹. قوانین اسلامی را مترقی ترین قوانین دانسته و از قوانین دست و پا گیر تقلیدی بیزارند.
۱۰. معنای وحدت را در رأی «آری» به نظام جمهوری اسلامی ایران و مشارکت آگاهانه در بیش از چهل انتخابات نشان داده اند.
۱۱. شما را نماینده آرمانهای خود دیده و از هر گونه کم کاری و طمع و انگیزه های شخصی بر حذر می دارند.
۱۲. در اوج فشارهای اقتصادی ناشی از عوامل داخلی و خارجی، رستاخیز مقاومت در تشییع جنازه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را می آفرینند.
۱۳. با اعتقاد به ظهور منجی، امید را به بشریت هدیه می کنند.
۱۴. بیش از چهار دهه است نظام سلطه را به چالش کشیده و پرچم عزت، مقاومت و استقامت، خود باوری و عدالت و دریک کلمه کارآمدی حکومت دینی را به اثبات رسانده اند.

امید است با سر لوحه قرار دادن اوامر و منویات امام خامنه ای (ادام الله ظله) خلف راستین بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، دل ملت و دوستان این نظام را شاد و امید دشمنان به نابودی این نظام مقدس را به نا امیدی تبدیل نمایید.

دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

/1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
فاریابی
Iran, Islamic Republic of
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
مکتب امام (ره) مکتب فقهی محض نیست، مکتب عرفانی محض نیست، بلکه مکتب امام خمینی (ره) مکتب عرفانی اجتماعی است که جنبه کاربردی و عملی دارد. جهاد سازندگی، بسیج و سپاه نشأت گرفته از این نگاه است.
1
0