۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۵۴۹۳۷
به همت جبهه فرهنگی اصفهان صورت می‌گیرد؛

تجلیل بانوان جهادگر در عرصه کرونا

تجلیل بانوان جهادگر در عرصه کرونا
امروز از مادران و بانوانی که در عرصه کرونا به انجام فعالیت‌های جهادی پرداختند در حسینیه قمربنی هاشم اصفهان تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، شیوع کرونا در ایران برخلاف کشورهای دیگر که شاهد هجوم مردم به قفسه‌های فروشگاه‌ها و کمبود مواد بهداشتی بودیم، با راهنمایی رهبر معظم انقلاب به مواسات و همدلی موجب شد تا برخلاف رفتارهای کشورهایی که خودشان را متمدن می‌دانستند، مردم و هسته‌های جهادی به توزیع رایگان مواد بهداشتی و مواد غذایی مورد نیاز بپردازند.

 

 

پرستاران و پزشکانی که نزدیک 3 ماه کمترین میزان حضور را در کنار خانواده‌های خود را داشتند و بیش از 110 شهید را تقدیم کردند شایسته بیشترین تقدیرها هستند. اما نباید مادران و زنانی که در این راه هیچ وظیفه‌ای نداشتند و به کمک همدیگر آمدند را نادیده گرفت.

به همین جهت جبهه فرهنگی اصفهان امروز با تجلیل از این مادران و بانوان دلسوز و فعال اصفهانی از زحمات آن‌ها قدردانی می‌کند. این مراسم نکوداشت، چهارشنبه 21 خردادماه ساعت 16 در حسینیه قمربنی هاشم در خیابان بزرگ‌مهر، کوچه 64 برگزار می‎شود.

لازم به ذکر است، حجت الاسلام قاسمی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی سلامت اصفهان سخنران این مراسم است و مهمانان برنامه،سرگروه‌های جهادی بانوان هستند و حضور برای عموم امکان پذیر نیست./ت302/ف

ارسال نظرات