۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۵۵۷۰۷
امام جمعه موقت قشم مطرح کرد؛

لزوم تولید محتوای خلاقانه برای آگاهی‌بخشی به نسل جوان

لزوم تولید محتوای خلاقانه برای آگاهی‌بخشی به نسل جوان
امام جمعه موقت قشم، جوانان را مهمترین مخاطب سازمان تبلیغات اسلامی معرفی و بر لزوم تولید محتوای خلاقانه برای آگاهی‌بخشی به نسل جوان تاکید کرد.

حجت الاسلام احمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، ضمن تبریک فرا رسیدن یکم تیرماه، سالروز تاسیس سارمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، به کارکرد سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نهادهای انقلابی و جهادی است که در طول حیات بابرکت خود اقدامات اساسی انجام داده و کارهای بر زمین مانده انقلاب را بر عهده گرفت.

وی افزود: از آنجایی که تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با شروع جنگ تحمیلی همزمان شد، با تشکیل ستاد تبلیغات جنگ، اقدامات ارزشمندی را در دفاع مقدس انجام داد و سپس نسبت به تعلیم و تربیت نسل جوان همت گماشت و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و قرآن آموزی و برگزاری مسابقات قرآنی به نحو احسن ایفای نقش کرد.

امام جمعه موقت قشم ادامه داد: تقویت برنامه‌های دینی از قبیل اعتکاف، اجتماع، ساماندهی و برنامه‌ریزی هیئات مذهبی، موسسات قرآنی، انجمن های اسلامی و کانون های فرهنگی تبلیغی و انجام تبلیغات گسترده در حوزه دین از جمله اقدامات خوب سازمان تبلیغات اسلامی از بدو تاسیس تا کنون است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اهمیت امر مهم تبلیغات از دیدگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) گفت: به فرموده امام راحل، سلاح تبلیغات، برنده تر از سلاح جنگ است، امروز همگام با پیشرفت های جهانی و تکنولوژی و ابزار نوین، رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی، بسیار مبتکرانه و خلاقانه است.

وی، به مخاطبان برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و بیان داشت: مهمترین مخاطبان این نهاد دینی، جوانان هستند و برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه ها به عنوان یکی دیگر از اقدامات خوب و شایسته سازمان تبلیغات اسلامی در راستای بصرت افزایی و آگاهی بخشی به نسل جوان صورت پذیرفته است.

امام جمعه موقت قشم با تاکید بر اینکه اگر امروزه زبان جوان را بدانیم، جوان محفوظ خواهد ماند، گفت: متاسفانه دزدان عقیده و ایدئولوژی و فکر تمام تلاش و هزینه هایشان بر این است که جوانان را منحرف کنند و به سمت و سوی خود سوق دهند.

غلامی اضافه کرد: تولید محتوای خلاقانه و تاثیرگذار درخصوص آگاهی بخشی به جوانان و برقراری ارتباط با این نسل از دیگر کارهایی است که سازمان تبلیغات اسلامی به جدی ورود کرده است.

وی به کادرسازی سازمان تبلیغات اسلامی نیز اشاره ای داشت و گفت: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی به نیروهای خلاق و مومن، جهادی و انقلابی نیازمند است، از این رو کادرسازی از اهم برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی است و تربیت هزاران مربی قرآن و اندیشه های اسلامی از جمله دستاوردهای این نهاد دینی است./851/ت210/ب1

ارسال نظرات