۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۵۵۷۱۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

تجهیز به فرهنگ ائمه اطهار سبب مصونیت جوانان در برابر حوادث می‌شود

تجهیز به فرهنگ ائمه اطهار سبب مصونیت جوانان در برابر حوادث می‌شود
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با تأکید بر اهتمام بیشتر به الگوبرداری از سبک و سیره اهل‌بیت (ع)، گفت: تجهیز به فرهنگ ائمه اطهار سبب مصونیت جوانان در برابر حوادث می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در دیدار مدیرعامل جمعیت جوانان سرزمین خورشید استان، با گرامیداشت دهه کرامت، بر الگوبرداری از سبک و سیره ائمه اطهار (ع) تأکید کرد.

وی افزود: باید جوانان از جنبه‌های مختلف به‌ویژه از جنبه فرهنگی به فرهنگ ائمه اطهار (ع) مجهز شوند؛ زیرا در این صورت در برابر حوادث زمانه و شبهات بیمه خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی در ادامه با اشاره به اینکه نظام اسلامی درواقع ادامه‌دهنده راه ائمه اطهار (ع) است، خاطرنشان کرد: نظام ولایت‌فقیه که در زمان غیبت ائمه اطهار (ع) ادامه راه امامان معصوم بوده و با ادله عقلی و نقلی مشروعیت آن اثبات می‌شود و مقبولیت آن هم از طرف مردم تثبیت شده است.

وی افزود: در طول این سال‌ها که از عمر نظام اسلامی می‌گذرد، این انقلاب و نظام خدمات قابل‌توجهی برای مستضعفین دنیا داشته و استقلال این نظام و اقتدار آن بر کسی پوشیده نیست.

امام‌جمعه بیرجند ادامه داد: روزبه‌روز بر عزت و اقتدار نظام اسلامی افزوده می‌شود؛ چراکه انقلاب اسلامی مایه ثبات و آرامش در منطقه بوده و در معادلات خاورمیانه بسیار تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی یادآور شد: تمامی دلسوزان ایران اسلامی باید از دستاوردهای آن دفاع کرده و آن را حمایت کنند زیرا ثمره خون علما و جوان‌های پاک این مرز و بوم است.

وی تأکید کرد: دشمنان لحظه‌ای دست از نقشه‌های شوم خود جهت تضعیف و جابجایی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنمی‌دارند؛ بنابراین همگی باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی حمایت کرده تا نقشه‌های دشمنان خنثی و بی‌اثر شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی اظهار داشت: طلاب و روحانیان و فعالان فرهنگی همگی سربازان وفادار انقلاب اسلامی بوده و با رجوع به تاریخ می‌توان این سربازی و ولایتمداری را به‌گونه‌ای شفاف و روشن مشاهده کرد.

وی افزود: امید است بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های امام و شهدا و همچنین ولایتمداری در رکاب ولایت‌فقیه در راستای تداوم انقلاب و اسلام نقش بسزایی داشته باشیم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات