۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۵۵۷۳۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم مطرح کرد؛

مردمی سازی تبلیغ؛ از اولویت‌های سازمان تبلیغات

مردمی سازی تبلیغ؛ از اولویت‌های سازمان تبلیغات
حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به توجه ویژه امامین انقلاب به جایگاه بی‌نظیر مردم در عرصه تبلیغ، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همواره در جهت مردمی سازی تلاش کرده و در دوره کنونی نیز این مهم، مورد اهتمام است.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم در كنگره گام دوم تبليغ که امروز در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد با اشاره به حکم امام خمینی(ره) به شهید آیت الله حقانی برای تأسیس سازمان تبليغات اسلامي، گفت: نقش تبلیغ مردمی، در متن حکم امام خمینی(ره) بارز و غیر قابل انکار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به توجه ویژه امامین انقلاب به جایگاه بی نظیر مردم در عرصه تبلیغ، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همواره در جهت مردمی سازی تلاش کرده  و در دوره کنونی نیز این مهم، مورد اهتمام است.

وی با بیان اینکه راهبران فعالیت های تبلیغی باید به مردمی سازی تبلیغ توجه ویژه ای داشته باشند، عنوان کرد: هنر جریان روحانیت این است که مردم را برای قیام و برپایی عدل به صحنه بیاورد.

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به اهمیت موضوع حکمرانی فرهنگی و دینی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ممکن است نقدهایی نسبت به نظام حکمرانی فرهنگی وجود داشته باشد که باید با طراحی و برنامه ریزی لازم، یک حرکت مشترک شکل گرفته و پیگیری شود./1350/پ202/ف

ارسال نظرات