۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۶۵۵۷۸۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان، مطرح کرد:

لزوم تعمیم روحیه مدیریت جهادی جنگ به سیستم مدیریتی

لزوم تعمیم روحیه مدیریت جهادی جنگ به سیستم مدیریتی
میرکریمی تشریح و تبیین روحیه مدیریت جهادی در اداره جنگ و تعمیم آن به سیستم مدیریتی را یکی دیگر از عوامل و فرهنگ های موثر در مدیریت امروز کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اصفهان، سید عباس میرکریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان عصر امروز، در جلسه تعیین تکلیف موزه شهدا و برنامه ریزی برای بزرگداشت 40 سالگی جنگ که امروز برگزار شد، گفت: برنامه های فرهنگی امسال در رابطه با دفاع مقدس باید با سالهای گذشته تفاوت داشته باشد.

وی با اشاره به این نکته که 40 سالگی جنگ تحمیلی از سوم خرداد آغاز شده است، بیان کرد: تبیین دستاورد های دفاع مقدس و تاثیرات سرنوشت ساز آن بر فرهنگ و اقتصاد، قدرت دفاعی و امنیتی و ... ، موقعیت سیاسی و نفوذ منطقه ای و پیشرفت علمی و فناوری در کشور و شناساندن این عوامل به نسل جوان از جمله اهداف برنامه های امسال خواهد بود.

میرکریمی تشریح و تبیین روحیه مدیریت جهادی در اداره جنگ و تعمیم آن به سیستم مدیریتی را یکی دیگر از عوامل و فرهنگ های موثر در مدیریت امروز کشور دانست و تصریح کرد: تبیین نقش بی بدیل مردم در دوران دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران و تبیین جایگاه والای آنان از جمله اهداف و برنامه های دیگر امسال خواهد بود. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در ادامه با تشکر از دغدغه مندی افرادی که موزه شهدا را به این مرحله از ساخت رسانده اند، اظهار کرد: در صورت واگذاری موزه شهدا به سپاه می توانیم ضمن تلاش برای تکمیل آن از ظرفیت های فرهنگی آن برای برگزاری مراسم فرهنگی و روایت گری های دفاع و مقدس و کنگره های شهدا استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این موزه در حدود هفت سال است که به این مرحله رسیده است و باید قدمی برای تعیین تکلیف آن برداشته شود./1304/پ303/ف

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات