۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۵۵۸۰۵

قرارداد مرکز خدمات حوزه و بیمه آسیا تمدید شد

قرارداد مرکز خدمات حوزه و بیمه آسیا تمدید شد
مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و شرکت بیمه آسیا برای ششمین سال متوالی قرارداد خود را تمدید کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، جلسه مشترک مرکز خدمات و شرکت بیمه آسیا به منظور تمدید قرارداد دو مجموعه با حضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و مسعود بادین نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و جمعی از مسئولان دو نهاد در سالن جلسات مرکز خدمات در قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: امام جعفر صادق(ع) نه تنها رئیس مذهب هستند، بلکه جزو کسانی هستند که در شرایط بحرانی آن روز مکتب اسلام را تحکیم و تبیین و پاسداری کردند و از انحرافات بیشتری که متوجه اسلام شده بود حفظ نمودند.

وی ضمن تبریک به شرکت بیمه آسیا برای کسب موفقیت‌ها در صنعت بیمه و اقتصاد گفت: این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که شرکت بیمه آسیا جزو شرکت‌های برتر کشور است و نیروها و عناصر این شرکت سالم کار می‌کنند.

رئیس مرکز خدمات بیان کرد: این موفقیت را برای خود یک ارزش فوق‌العاده بدانید، حفظ موفقیت بسیار مهم است و آن به سلامت مجموعه شما بستگی دارد.

وی گفت: لازم است تا جایی که امکان دارد از نظر فکری، فرهنگی و عقیدتی برای سلامت مجموعه خود تلاش کنید؛ سرمایه انسانی رمز موفقیت شما است و اگر موفق شده‌اید در کنار برنامه‌ریزی به دلیل نیروهای خوب و سالمی است که دارید و باید در آینده نیز عناصر سالم را در جذب نیرو انتخاب کنید.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی تصریح کرد: مجموعه‌های موفق در امر اقتصاد و صنعت، سرمایه و نقطه اتکایی برای جمهوری اسلامی هستند و اگر شما موفق باشید ایران اسلامی سربلند خواهد شد.

وی افزود: قرارداد بیمه تکمیلی یکی از مهم‌ترین و فراگیرترین خدمات مرکز خدمات است و الحمدالله رضایت نسبی و بالای جامعه هدف مرکز را جلب کرده است.

همچنین، دکتر حدادی منش با بیان اینکه خدا را سپاسگزارم که برای ششمین دوره این قرارداد تمدید می‌شود، گفت: تمدید قرارداد برای شش سال متوالی مهم‌ترین گواه در تعامل مناسب دو مجموعه است و این موضوع نشان از این دارد که شیوه مدیریت بیمه‌ای و نظارت مرکز برای شرکت بیمه و کیفیت خدمات شرکت بیمه برای مرکز رضایتمند بوده است.

 

وی از همه افرادی که در اجرای مناسب این قرارداد همکاری داشته‌اند قدردانی کرد.
دکتر مسعود بادین مدیر عامل شرکت بیمه آسیا در این نشست قرارداد بیمه آسیا با مرکز خدمات را ارزشمند دانست و گفت: این قرارداد برای ما جنبه معنوی دارد و آن را مقدس می‌دانیم.

وی گفت: نظارت در این قرارداد بسیار عالی بوده و خودکنترلی خوبی از سوی مرکز خدمات انجام شده است که این موضوع در کشور برای این نوع قرارداد بی‌سابقه است.

مدیر عامل شرکت بیمه آسیا در ادامه به خدمات اجتماعی این شرکت اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا شرکت بیمه آسیا بیش از 10 هزار البسه بیمارستانی تولید و در مراکز درمانی توزیع کرد و همچنین در سیل اوایل سال گذشته و زلزله نیز در کمک رسانی به آسیب دیدگان فعال بود.

وی بیان کرد: به خود می‌بالیم که شاهد تمدید این قرارداد هستیم و ان شاء الله دعای خیر طلاب و روحانیون بدرقه راهمان باشد.

سید قادر پیغمبری مدیرکل امور بیمه‌های مرکز خدمات در این نشست در سخنانی گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها در میان جامعه هدف مرکز خدمات و همچنین نظارت همکاران ما، طلاب و روحانیون رضایت نسبی و خوبی از بیمه تکمیلی داشته‌اند.

وی به رشد مراکز آنلاین طرف قرارداد با بیمه آسیا اشاره کرد و گفت: در سال 96 تعداد مراکز آنلاین طرف قرارداد 157 مرکز بود ولی در سال 97 این مراکز به 799، در سال 98 به 1139 و در سال 99 به 1594 مرکز افزایش پیدا کرده است.
مدیر کل امور بیمه‌های مرکز خدمات گفت: در ایام شیوع کرونا بیمه آسیا همراهی خوبی با مرکز خدمات داشت و برنامه‌های این شرکت ازجمله گسترش مراکز طرف قرارداد آنلاین، دریافت اسناد درمانی از طریق پیام‌رسان‌های داخلی و برداشتن محدودیت‌های زمانی تحویل اسناد باعث شد رفت و آمد طلاب به مرکز تا حدود زیادی کاهش یابد.

وی گفت: برگزاری جلسات مدیران استانی مرکز خدمات و مدیران شرکت بیمه آسیا یکی از برنامه‌های مورد تأکید در دوره‌های گذشته بوده است و اگر مسائل و مشکلاتی در میان بود در همین جلسات برطرف می‌شد./د102/ق

ارسال نظرات