۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۶۵۵۸۲۷
حجت الاسلام تسخیری:

عملکرد مدعیان تدبیر سبب یأس و ناامیدی مردم شد

عملکرد مدعیان تدبیر سبب یأس و ناامیدی مردم شد
حجت الاسلام تسخیری به تلاش دشمن در ایجاد فتنه‌ها پرداخت و گفت: فتنه ۸۸ و یا فتنه ۹۶ سبب شد نظام تا لبه پرتگاه برود و عده‌ای مدعیان تدبیر هم باعث شدند مردم مایوس شوند.

به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های مقاومت بسیج و در جمع فرماندهان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج خواهران سمیه و پایگاه مقاومت بسیج برادران شهدای سمسکنده ساری، با اشاره به این که ایمان و اعتقاد یکی از عوامل موفقیت است، گفت: ایمان به خدا به انسان قدرت و قوت می دهد تا هم حرکت برای خود و دیگران فراهم کند.

حجت الاسلام تسخیری، عامل دیگر موفقیت را اتکال به خدا دانست و افزود: اگر انسان مطمئن باشد به جایی که تکیه میدهد تکیه گاه محکم است براحتی آن تکیه گاه را می‌پذیرد؛ به همین دلیل هرکسی به خدا توکل کند، به مقصد می‌رسد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، عامل دیگر موفقیت یک انسان را اخلاص برشمرد و ادامه داد:‌ اگرگام‌های ما خالصانه و تنها برای خدای متعال باشد به طور قطع خدا در آن اعمال خیر و برکت قرار می دهد و هر عملی که انسان انجام می دهد که در آن رنگ خدایی داشته باشد، ماندگار می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز نظام به حضور بسیج بیشتر از گذشته نیاز دارد، افزود: دشمنی دشمن علیه نظام بیشتر و در همه حوزه ها علیه کشور فعال‌تر شده است.

حجت الاسلام تسخیری به ترفند‌های دشمنان پرداخت و با اشاره به نفوذ گفت:‌ دشمن در بعضی از دستگاه‌ها و در بالاترین بخش های این نظام افرادی را فاسد و در آن را طرد می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به فرموده رهبر معظم انقلاب که دشمن در بدنه نظام نفوذ کرده است اشاره کرد و ادامه داد:‌ باید ابعاد و ترفند‌های دشمن را شناخت چرا که دشمن با همین ترفند‌ها در حال دلسرد و ناامید کردن مردم است.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح براین که دشمن با استفاده از عوامل داخلی خود در تلاش برای ناامید کردن مردم است، تاکید کرد:‌ اینجا نقش پایگاه‌های مقاومت پررنگ‌تر می شود چرا که باید ابعاد نفوذ را برای مردم تبیین کند؛ و نگذارد دشمن چند خائن را علم کرده و آن را برسر نظام بزند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به فعالیت‌های دشمن در ایجاد فتنه‌ها پرداخت و یادآور شد: فتنه ۸۸ و یا فتنه ۹۶ باعث شد نظام تا لبه پرتگاه برود و عده‌ای مدعیان تدبیر هم باعث شدند مردم مایوس شده و بخاطر برخی اعترضات گرفتار فتنه شوند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این که دشمنی که فتنه ۸۸ را طراحی می کند و شکست می خورد، برای فتنه بعدی دقیق‌تر برنامه ریزی می‌کند، افزود: دشمنی که شکست خورد همان طرح را اجرا نمی کند بلکه برای آینده نظام طرح‌های پیچیده‌تر پیاده می‌کند که اگر هوشمندی، بصیرت و معرفت کافی نداشته باشیم دشمن از این موقعیت سوء استفاده می کند./950/

ارسال نظرات