۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۶۵۵۸۳۸
دوشنبه شب‌ها در رادیو فرهنگ؛

پخش برنامه رادیویی«در جست‌وجوی معنا»

پخش برنامه رادیویی«در جست‌وجوی معنا»
از امشب، برنامه رادیویی «در جست‌وجوی معنا» با موضوع «عشق، تنهایی و معنای زندگی» با حضور دکتر امیرعباسی علیزمانی ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، برنامه رادیویی «در جستجوی معنا» با موضوع «عشق، تنهایی و معنای زندگی» با حضور دکتر امیرعباس علیزمانی دوشنبه‌ها ساعت 21 از رادیو فرهنگ پخش خواهد شد.

در برنامه حاضر که به موضوع عشق و تنهایی از نگاه فلسفی و عرفانی پرداخته خواهد شد و دکتر یاسر هدایتی، مجری و کارشناس برنامه با دکتر امیرعباس علیزمانی، استاد فلسفه دانشگاه تهران به گفتگو خواهد نشست. امیرعباس علیزمانی تألیف و ترجمه آثاری همچون «معنای زندگی»، «سخن گفتن از خدا»، «خدا، زبان و معنا»، «علم، عقلانیت و دین»، «تأملاتی در باب رابطه علم و دین در مغرب زمین» و «زبان دین» را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است برنامه رادیویی «در جستجوی معنا» که اولین قسمت آن امشب خواهد بود، دوشنبه هر هفته ساعت 21 از رادیو فرهنگ موج FM ردیف ۱۰۶ پخش خواهد شد. آرشيو صوتي هر قسمت از برنامه در سايت راديو فرهنگ به نشاني radiofarhang.ir و پايگاه ايرانصدا به آدرس iranseda.ir  قابل دريافت خواهد بود.

برنامه رادیویی «در جستجوی معنا» کاری از گروه جامعه رادیو فرهنگ و به تهیه کنندگی محمدرضا حاج‌حیدری است./د102/ف

ارسال نظرات