۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۵۵۸۴۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه خبر داد؛

توزیع کارت‌ هدیه در میان خانواده‌های نیازمند

توزیع کارت‌ هدیه در میان خانواده‌های نیازمند
حجت الاسلام برهانی با اشاره به فرموده‌های رهبری در زمینه کمک به نیازمندان، گفت: کارت‌های هدیه به ارزش ۴۰ میلیون تومان در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
حجت الاسلام حسن برهانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام راحل اظهار داشت: تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی از ابتکارات و افق نگری‌های حکیمانه امام راحل بود که ضرورت وجود این نهاد انقلابی برای نشر آرمان‌های انقلاب و گسترش دادن اسلام ناب محمدی همواره احساس می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی هویزه ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و در راستای لبیک گویی به فرمایش رهبری مبنی بر لزوم تفقد از خانواده‌های مستضعف و استمرار بخشیدن به اجرای رزمایش مواسات و همدلی، کارت‌های هدیه به ارزش جمعی ۴۰ میلیون تومان و با همکاری بنیاد علوی در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

این مقام مسؤول در رابطه با کمک رسانی‌های سازمان تبلیغات در زمان شیوع کرونا عنوان داشت: از اوائل انتشار ویروس کرونا، سازمان تبلیغات اسلامی در قالب (طرح اجر) در چند مرحله به تفقد و کمک رسانی به بیش از ۶۰ نفر مُبلغ و مبلغه و ائمه جماعات متضرر اقدام کرد.

حجت الاسلام برهانی در رابطه با برنامه‌های پیش بینی شده در هفته تبلیغ گفت: برگزاری دوره حفظ موضوعی قرآن کریم و مسابقه آشنایی با سازمان تبلیغات، افتتاحیه دفتر جمعیت بانوان فرهیخته و تقدیر از چهره‌های پیشکسوت عرصه دینی و تبلیغی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی از جمله برنامه‌های در حال اجرای هفته تبلیغ و اطلاع رسانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوره حفظ موضوعی قرآن کریم از سوی مؤسسه قرآنی کوثر آل یاسین و زیر نظر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه برگزار می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات