۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۵۵۸۴۹
امام جمعه بیروت:

مسؤولان در حل مشکلات مردم جدیّت داشته باشند

مسؤولان در حل مشکلات مردم جدیّت داشته باشند
عالم شیعی لبنان در توصیه‌ای به مسؤولان، جامه عمل پوشاندن به خواسته‌های مشروع ملت لبنان را خواستار شد.

به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت با انتقاد از نشست‌ها و برگزاری جلسات فرمایشی، خواستار اقدامات جدی مسؤولان در حل مشکلات مردم شد.

حجت الاسلام فضل الله با انتشاری مطلبی در صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: اکنون در مرحله‌ای به‌سر‌می‌بریم که مشکلات کشور با دیدارهای فرمایشی، برگزاری نشست‌ها و عکس گرفتن حل نخواهد شد.

وی با بیان لزوم همخوانی حرف‌ و عمل خاطر نشان کرد: مقامات سیاسی، مسؤولان کشوری، تصمیم‌گیران و افراد بانفوذ باید از رویکردهای قومیتی، مذهبی و ترجیح منافع شخصی بر منافع جمعی دست برداشته و نسبت به معالجه بیماری‌های اقتصادی، سیاسی و ... اقدام جدی انجام دهند.

حجت الاسلام فضل الله چندی قبل نیز با اشاره به تظاهرات چندین هفته‌ای مردم بر لزوم پرهیز از بستن مسیرها که با مصالح و حقوق مردم در تعارض است، تاکید کرد.

عالم شیعی لبنان همچنین سیاستمداران را به پذیرش مسؤولیت و احساس وظیفه در قبال مردم دعوت کرده و برآورده شدن خواسته‌ها و مطالبات به‌حق مردم را ضروری دانست.
 
گفتنی است، مردم لبنان مدت‌ها است که به دلیل نابسامانی اقتصادی، تشدید گرانی‌ها و مشکلات معیشتی دست به تجمعات اعتراضی زده و خواستار توجه جدی دولت به مطالبات مردم و رفع معضلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هستند.

 

محمد رایجی
ارسال نظرات