۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۵۵۸۵۴
تا ۶ تیر تمدید شد؛

ثبت‌نام در هفتمین جشنواره استانی قم و دوازدهمین جشنواره ملی علامه حلی

ثبت‌نام در هفتمین جشنواره استانی قم و دوازدهمین جشنواره ملی علامه حلی
مهلت ثبت نام و شرکت بانوان طلبه جوان در هفتمین جشنواره استانی و دوازدهمین جشنواره ملی علامه حلی در قم تا ۶ تیرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، با توجه به تمدید مهلت ثبت نام و شرکت در دوازدهمین جشنواره سراسری علامه حلی در پی درخواست مکرر طلاب و مدیران مدارس سراسر کشور، مهلت شرکت در هفتمین جشنواره استانی قم و دوازدهمین جشنواره کشوری علامه حلی حوزه‌های علمیه قم نیز تا ۶ تیرماه تمدید شد.

هفتمین جشنواره استانی علامه حلی در قم به همت معاونت پژوهش مركز مدیریت حوزه‏‌های علمیه و با همكاری معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام و معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

این جشنواره پذیرای آثار پژوهشی طلاب جوان خواهر و برادر در چهار قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‏‌نامه در موضوعات علوم اسلامی و انسانی مرتبط با حوزه دین است و موضوعات بخش ویژه این دوره از جشنواره به «بیانیه گام دوم انقلاب» و «الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت» اختصاص یافته است.

شرایط ثبت نام در این جشنواره برای موضوع مقاله و تحقیق پایانی سطح دو حداکثر ۳۱ سال سن به علاوه سنوات تحصیل در دانشگاه قبل از طلبه شدن است، همچنین شرایط ثبت نام برای موضوع «کتاب» نیز حداکثر ۳۱ سال سن است.

شرایط ثبت نام برای موضوع پایان نامه سطح سه نیز ۳۵ سال سن به علاوه سنوات تحصیل در دانشگاه قبل از طلبه شدن است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و ارسال آثار می‌توانند به سامانه فراخوان‌های پژوهشی به نشانی http://research.whc.ir مراجعه کنند و یا جهت كسب اطلاعات بیشتر با کاربری پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام رسان ایتا به نشانی pajohesh۲۶۰۱@ و یا https://eitaa.com/pajohesh۲۶۰۱ در ارتباط باشند./1350/د102/ف

ارسال نظرات