۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۶۵۵۸۵۵
رییس اداره فعالیت‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران:

فعالیت‌های پژوهشی مجازی قدرت تحلیل طلاب را افزایش می‌دهد

فعالیت‌های پژوهشی مجازی قدرت تحلیل طلاب را افزایش می‌دهد
حجت الاسلام قنبری گفت: فعالیت ها پژوهشی مجازی در حوزه نسبت به نقش پذیری و نقش آفرینی در مسائل فراروی نظام در عرصه های مختلف حکومتی و جامعه، نقش موثری داشته و انتظار مسئولین عالی نظام و جامعه اسلامی را تامین می کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قنبری رئیس اداره فعالیت های پژوهشی حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: در عصر کنونی و با گسترش ظرفیت‌های فضای مجازی، با برگزاری فعالیت‌های پژوهشی در این عرصه می توان قدم های مثبتی در راستای افزایش توان پژوهشی و ایجاد قدرت تحلیل در طلاب برداشت.

رئیس اداره فعالیت های پژوهشی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران افزود: این فعالیت ها باعث می شود حوزه نسبت به نقش پذیری و نقش آفرینی در مسائل فراروی نظام در عرصه های مختلف حکومتی و جامعه، نقش موثری داشته و انتظار مسئولین عالی نظام و جامعه اسلامی را تامین کند، همچنین بررسی آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های جامعه را از وظایف خطیر حوزه های علمیه خواهران است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس بر اثر شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای فعالیت‌ کانون‌ها و انجمن‌های پژوهشی اظهار داشت: اداره فعالیت‌های پژوهشی با استفاده از فضای سامانه سیما تاکنون بیش از 90 کرسی‌آزاداندیشی، نشست و کارگاه پژوهشی برگزار کرده است.

حجت الاسلام قنبری در ادامه به تشریح موضوعات دوره های برگزار شده در سامانه سیم پرداخت و گفت: موضوعات به کار گرفته شده، مباحثی کارآمدی مربوط به کرونا با محورهای اعتقادی (مهدویت، ظهور و علائم آن و ...) فقهی، اجتماعی و فردی است. همچنین کارگاه‌های آموزشی مقاله‌نویسی، طرحنامه‌نویسی، آشنایی با نرم‌افزارهای علوم اسلامی و ... از جمله کارگاه‌های این دوره‌ها بوده است./1350/د102/ف

ارسال نظرات