۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۵۵۸۶۵
عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین:

تلاش محسوسی برای پایان دادن به وضعیت دشوار معیشتی طلاب مشاهده نمی شود

تلاش محسوسی برای پایان دادن به وضعیت دشوار معیشتی طلاب مشاهده نمی شود
حجت الاسلام آملی عمل به رهنمودهای رهبری را مهمترین اولویت شورای عالی دانست و گفت: در کمیسیون های تخصصی وضعیت معیشتی و مسکن طلاب مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی آملی استاد حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، با بیان اینکه وضعیت معیشتی طلاب بسیار نابسامان است، گفت: متاسفانه عملکرد محسوسی برای سامان دادن به این وضعیت دشوار مشاهده نمی‌شود.

حجت الاسلام آملی با تاکید بر اهمیت فعالیت کمیسیون های تخصصی در شورای عالی حوزه علمیه، عنوان کرد: باید در کمیسیون های تخصصی وضعیت معیشتی و مسکن طلاب مورد بررسی قرار بگیرد و راه حل عملی ارائه شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به هشدارهای رهبر انقلاب نسبت به تضعیف تفکر انقلابی در حوزه علمیه، اظهار داشت: اساتید باید با گذراندن دوره های کلاس داری، محتوای سیاسی و اخلاقی را در بین درس ها به طلاب القا کنند.

عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین بیانات رهبر انقلاب را اساسی‌ترین اولویت شورای عالی در دوره جدید دانست و افزود: حوزه‌های علمیه با مدنظر قرار دادن رهنمودهای رهبر انقلاب می‌توانند موثرترین نقش را در جامعه ایفا کند.

استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از نبود ساز و کار مناسب برای گزینش اساتید سطوح عالی، گفت: شورای عالی طرح مناسبی را برای انتخاب اساتید و رتبه‌بندی آنها پیش بینی کند./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات