۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۵۵۸۹۸
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند؛

مسابقه کتابخوانی«حجاب و عفاف» در دهه کرامت برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی«حجاب و عفاف» در دهه کرامت برگزار می شود
نذری با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «حجاب و عفاف» در دهه کرامت برگزار می شود، گفت: در راستای بزرگداشت دهه کرامت در نظر داریم مسابقه حفظ سوره «یاسین و نور» را در شب میلاد امام رضا (علیه السلام) برای گروه سنی ۵ تا ۱۸ سال برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، «مریم نذری» در بیرجند اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن دهه کرامت کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند در نظر دارد به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر جشنی به صورت مجازی و حضوری برگزار کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند در ادامه بیان کرد: جشن روز دختر به صورت مجازی برگزار می شود و والدین می توانند عکس از دختران خود با #دختر دلبندم و #فدای دخترم با تزئینات لازم و حفظ شئونات اسلامی تهیه و برای ما ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند همچنین در دهه کرامت مسابقه کتابخوانی «حجاب و عفاف» را برگزار می کند، افزود: در راستای اجرای این مسابقه نیز نمایشگاه عکس عفاف و حجاب را در مسجد بر پا کرده ایم.

نذری به برگزاری مسابقه حفظ قرآن توسط کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند اشاره کرد و گفت: مسابقه حفظ سوره یاسین و نور در شب میلاد امام رضا (علیه السلام) برای گروه سنی 5 تا 18 سال برگزار خواهیم کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی بیرجند در پایان اظهار داشت: شب میلاد امام رضا(علیه السلام) جشنی را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد برگزار خواهیم کرد و به اسامی رضا و معصومه هدایی تقدیم می کنیم.

ارسال نظرات