۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۵۵۹۰۸
حجت‌الاسلام میرزایی:

کاهش سرمایه اجتماعی محصول عملکرد نادرست دولت است

کاهش سرمایه اجتماعی محصول عملکرد نادرست دولت است
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه کاهش سرمایه اجتماعی محصول عملکرد نادرست دولت است، گفت: اگر آقای روحانی مستحق لعن و نفرین نباشد، مستحق درود و سلام هم نیست.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس امروز  پس از گزارش وزیر کشور اظهار داشت: آقای رحمانی فضلی! قول شما در جاهایی با عمل شما متفاوت است؛ واعظان کاین وعظ در محراب و منبر می‌کنند/ چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.

وی افزود: آقای وزیر کشور! در باره وحدت صحبت می‌کنید. وحدت با چه کسی و با چه محوری؟ عدالت موجب وحدت می‌شود و ظلم سبب انشقاق و نزاع می‌شود، بنابراین آقای رحمانی فضلی! چرا بعضی از استانداران و منصوبان شما برخلاف وحدت به جای تنش‌زدایی، تنش‌زایی ایجاد می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در همین رابطه تأکید کرد: ایجاد دشمنی بین مردم استان‌های مختلف با چه هدفی دنبال می‌شود؟ چه کسی از این اختلافات و نزاع‌های بین مردم در استان‌های مختلف سود می‌برند؟ من نماینده مردم اصفهان هستم.

حجت الاسلام میرزایی ادامه داد: چرا به اسم امنیت حق مسلم، قانونی و مصوب بعضی از استان‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از بین می‌برید؟ چرا بین مردم استان‌های مختلف تبعیض قائل می‌شوید؟ اگر کسی رفتار مدبرانه انجام داد، باید حق او ضایع شود؟

وی در صحن علنی مجلس گفت: کشور در سال آتی با دو انتخابات مهم روبروست؛ انتظار می‌رود بعضی از تخلفات سازمان یافته که در گذشته مشاهده شده، تکرار نشود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان این که عزل و نصب‌هایی در بین دو مجلس دهم و یازدهم صورت پذیرفت و که این عزل‌ها و نصب‌ها با چه هدفی انجام شد؟ چگونه از وحدت سخن می‌گویید و یکی از پایه‌های مهم این وحدت که نمایندگان محترم مجلس هستند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نادیده می‌گیرید و بدانید این رفتار غیرمدبرانه نتایج سوئی برای شما خواهد داشت.

حجت الاسلام میرزایی تأکید کرد: کاهش سرمایه اجتماعی محصول عملکرد نادرست دولت است، بنابراین اگر آقای روحانی مستحق لعن و نفرین نباشد، مستحق درود و سلام هم نیست.

وی در پایان از وزیر کشور خواست به وضعیت محله‌ها و مناطق محروم و ویژه رسیدگی ویژه و امکانات نیروی انتظامی نیز برای انجام وظایف افزایش یابد./998/د102/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات