۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۶۵۶۰۵۵

پیام آیت الله مکارم به همایش تکریم خیرین و خادمان عرصه مبارزه با کرونا

پیام آیت الله مکارم به همایش تکریم خیرین و خادمان عرصه مبارزه با کرونا
حضرت آیت الله مکارم شیرازی ورود خیرین و نیکوکاران به عرصه حل مشکلات اجتماعی را ستود و از تمامی نیکوکاران و خادمان عرصه مبارزه با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آيت الله ناصر مكارم شيرازی به مجلس تکریم خيرين، نیکوکاران و خادمان عرصه مبارزه با بیماری کرونا پیامی صادر کرد.

متن پیام این مرجع تقلید که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
قبل از هر چيز لازم می‌دانم به همه شما عزيزان بخصوص خيرين و خادمانی كه در اين عرصه وارد شدید و به سهم خود خدمات انسانی و مالی فراوانی كردید، تبريك بگويم.

نكته مهم در حل مشكلات اجتماعی در كشور ما ورود نیکوکاران و خيرين به اين گونه مسائل است؛ در كمبودها و گرانی‌ها، معالجه معتادان، نجات زندانيان بی‌گناه و درمان انواع بيماری‌ها؛ و اين به آن دلیل است كه حس مذهبی و انسانی در آنان بحمدالله قوی است.

مساله درمان كرونا نیز يكی از اين موارد مهم است که اگر خیرین و خادمان این عرصه، همكاری لازم را نمی‌كردند قطعا مشكلات بيشتر بود. بی شک اجر خدمات شایسته آنان در درمان بیماران، مواسات و کمک‌های مؤمنانه به آسیب دیدگان نزد خداوند محفوظ است.

اینجانب از همه نیکوکاران كشور عموماً و خيرين و خادمانی كه به درمان اين بيماری خطرناك كمك‌های شايسته كردند خصوصاً، تشكر می‌كنم. به يقين همه آن‌ها مشمول عنايات الهی هستند و عاقبت به خير خواهند بود و بركات خداوند شامل حالشان می‌باشد.

از استاندار محترم و تمامی دست‌اندرکاران كه به وظیفه خویش عمل نموده و اين جلسه را تشكيل دادند نيز تشکر می کنم. خداوند آنان را مشمول عنايات خود گرداند.
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته
قم ـ ناصر مکارم شیرازی

/924/

حسین عجمی
ارسال نظرات